waarheen weekje oktober
- bolletjeom
- Reisexpert
waarheen weekje oktober
de mensen die heer meer lezen weten dat Ryanair onze vluchten van en naar Engeland heeft gecancelled
We hebben dus mid-Oktober een week vrij en geen bestemming
Ideetjes??
het hoeven niet perse steden te zijn. Liever wel budget want ryanair heeft ons al genoeg gekost.
We kennen al, steden in scandinavie, krakow, praag en de meest voor de hand liggende steden in west europa. Maar misschien is er wel een minder bekende stad de moeite waard of een regio.
Ik ben benieuwd (het mag zelfs nederland zijn)
We hebben dus mid-Oktober een week vrij en geen bestemming
Ideetjes??
het hoeven niet perse steden te zijn. Liever wel budget want ryanair heeft ons al genoeg gekost.
We kennen al, steden in scandinavie, krakow, praag en de meest voor de hand liggende steden in west europa. Maar misschien is er wel een minder bekende stad de moeite waard of een regio.
Ik ben benieuwd (het mag zelfs nederland zijn)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: waarheen weekje oktober
Boekarest? Bratislava?
- bolletjeom
- Reisexpert
is mijn wederhelft al eens geweest...geloof ik
maar het is een optie!
thanx
maar het is een optie!
thanx
Boedapest is ook mooi, maar zou je ook wel zijn geweest.
Manchester schijnt leuk te zijn
nee heel flauw. Misschien Riga (en stukkie van het land), Porto, Malaga, helsinki

nee heel flauw. Misschien Riga (en stukkie van het land), Porto, Malaga, helsinki
Al eens in zuid spanje geweest?
Sevilla, Granada maar ook Valencia en Madrid (beide goedkope vluchten) zijn allen erg leuk voor een paar daagjes relaxen.
Reykjavik, ijsland is erg goedkoop op het moment!
Sevilla, Granada maar ook Valencia en Madrid (beide goedkope vluchten) zijn allen erg leuk voor een paar daagjes relaxen.
Reykjavik, ijsland is erg goedkoop op het moment!

- bolletjeom
- Reisexpert
ijsland staat op de wensenlijst maar of oktober een goede tijd is om te gaan weet ik niet. mijn gevoel zegt van niet.
Madrid is idd erg leuk.(zijn we dus al geweest) maar Valencia nog niet en ook goede verhalen over gehoord. Porto is ook een deel van portugal dat we niet kennen. Riga klinkt ook als een leuke optie.
kijk, ik krijg alweer inspiratie. bedankt!
Madrid is idd erg leuk.(zijn we dus al geweest) maar Valencia nog niet en ook goede verhalen over gehoord. Porto is ook een deel van portugal dat we niet kennen. Riga klinkt ook als een leuke optie.
kijk, ik krijg alweer inspiratie. bedankt!
Ja Riga! De Baltische staten staan ook hoog op mijn lijstje van nog te bezoeken, en volgens mij zal het (buiten Riga) best goedkoop kunnen zijn.
Verder in Oost-Europa: Ukraine is erg voordelig, maar t zal wel regenachtig zijn in Odessa en op de Krim, de rest van het land kan best nog aangenaam zijn. Bulgarije, Roemenie - ook erg leuk, met een prachtige natuur en nog steeds goedkoop!
Verder in Oost-Europa: Ukraine is erg voordelig, maar t zal wel regenachtig zijn in Odessa en op de Krim, de rest van het land kan best nog aangenaam zijn. Bulgarije, Roemenie - ook erg leuk, met een prachtige natuur en nog steeds goedkoop!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
je kan ook dichterbij huis kijken.. Rothenburg ab der tauber schijnt schitterend mooi te zijn maar ook het moezelgebied vind ik fantastisch.. maar nadeel kan zijn dat in oktober het weer niet super is.. en dan kan je mss beter richting portugal, spanje, italië..want daar zal weer wss wel beter zijn!
Als je een sportieve week wil hebben kun je ook gaan kayakken in de buurt van grenoble (zuid/oost frankrijk). Daar weet ik nog wel een nederlander die kayak lessen geeft. Tevens kun je er bergwandelingen en via ferrata's doen ( http://en.wikipedia.org/wiki/Via_ferrata ).
Afhankelijk van het weer kan je natuurlijk ook gewoon weekje/weekendje naar de Veluwe of een waddeneiland.
Nadeel is wel dat je in oktober in Nederland aan een huisje vastzit vanwege het weer. Dat maakt het stuk duurder.
Nadeel is wel dat je in oktober in Nederland aan een huisje vastzit vanwege het weer. Dat maakt het stuk duurder.
ja de veluwe rulesmyrte schreef:Afhankelijk van het weer kan je natuurlijk ook gewoon weekje/weekendje naar de Veluwe of een waddeneiland.

Kom je gelijk een biertje doen in het bruisende centrum van Apeldoorn

Kiev en Oekraine zijn ook erg leuk. Kennissen zijn in Kiev geweest en vonden het erg leuk.
jaydee schreef: Kom je gelijk een biertje doen in het bruisende centrum van Apeldoorn
Moet dat niet een bruisend biertje in het centrum van Apeldoorn zijn?

- bolletjeom
- Reisexpert

mijn vader en broer hebben jarenlang in Apeldoorn gewoond en het enige bruisende dat ik daar ooit gezien heb was idd het bier

Nee, apeldoorn is wel ok.
De waddeneilanden zijn een serieuse optie op het moment geloof ik. Terschelling in het bijzonder. Maar een week lijkt me wat lang. Zeker met kans op snert weer. na 3 dagen mens-erger-je-niet spelen wil ik vast wel weer naar huis.
Maar er is natuurlijk ook niets mis met een lekker lang weekend