Ticket Midden-Amerika (Panama, Costa Rica)

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Sis

Ticket Midden-Amerika (Panama, Costa Rica)

Bericht door Sis »

Hi!

Heeft er iemand tips hoe je vanuit NL het goedkoopst in Centraal-Amerika terecht komt?. Ik wil deze (na)zomer naar Panama en misschien ook naar Costa Rica. Heb een maand de tijd. *O*

Grtz Sis
Erik
Site Admin

Re: Ticket Midden-Amerika (Panama, Costa Rica)

Bericht door Erik »

Via de VS lopen nog steeds regelmatig goede deals. Je vliegt dan vanaf Amsterdam of Dusseldorf via Atlanta naar een van de andere bestemmingen. KLM vloog lange tijd ook met een stopover op Panama en had daarbij ook goede deals, maar weet niet of deze route nog steeds actueel is.

Het is volgens mij wel prijzig om naar Costa Rica te vliegen. Beter kun je dan misschien naar een in de buurt geleden land reizen en overland naar Costa Rica gaan.
hutje
Vakantieganger

Bericht door hutje »

Wat voor de een goedkoop is is voor de ander veel geld. Ik adviseer ga goed en vergelijken gedurende langere tijd. En sla je slag. Wij hadden vlucht Amsterdam naar Liberia in Costa Rica voor ongeveer 450 euro pp. Met overstappen in usa.
Prijspeil maart 2016.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Wat voor bedrag had je zelf in gedachte waarvoor het mogelijk was?
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Er zijn nu weer diverse maatschappijen die hele vette aanbiedingen hebben. Zag Panama voorbij komen voor 362 euro bij turkish. Ik ben zelf fan van de website flynous hier houden ze precies bij wat voor acties erzijn. Vaak dingen die je zelf niet direct gaat vinden zoals heen vanaf amsterdam terug naar brussel of hele specifieke dagen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Sis

Bericht door Sis »

Hi! Inmiddels mn ticket (670,-) in the pocket en vlieg vanuit Amsterdam naar San Jose (Costa Rica).. Wel in het hoogseizoen (augustus).. kon even niet anders ivm werk.

Thanks voor de reacties!.
Ik heb die aanbieding ook gezien via vakantiepiraten. Alleen vertrek is dan in november..

Ik ga er één groot avontuur van maken! :D

Groetjes,
Sharissa
Plaats reactie