2 weken Zuid-Vietnam

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Katlijn

2 weken Zuid-Vietnam

Bericht door Katlijn »

Hallo,
In september ga ik samen met een vriendin 4 maanden in Hanoi onze minor volgen aan de HUST. *O*
Nu willen wij 2 weken eerder al weg gaan en dan vliegen op Ho Chi Minh.
Wij zijn uiteraard al veel sites aan het bekijken die ons verdere informatie kunnen geven op wat wij moeten bezoeken.
Alleen we vroegen ons af wat de beste manier is om het zuiden te verkennen in twee weken? ( route etc )
We willen ondertussen wel richting het noorden reizen maar het noorden zelf (Sapa, Halong bay) kunnen wij verkennen in de tijd dat we onze minor volgen.

Groetjes
fofo
Vakantieganger

Re: 2 weken Zuid-Vietnam

Bericht door fofo »

Hoi Katlijn,

Ik ben net terug van Vietnam. Ben er bijna 4 weken geweest en ben van noord naar zuid gereisd. Vond het prachtig in Vietnam. Ook omdat mijn ouders er zijn geboren. En ik de taal een klein beetje kan verstaan.
Vind zelf het noorden en het midden het leukst. Reizen kan je makkelijk met de bus doen. Maar zeker ook met de trein, heb gemerkt dat de meeste mensen de bus pakken terwijl de trein soms nog goedkoper was en fijner. In het zuiden ben ik niet zo heel lang geweest dus kan je niet echt zeggen wat een goede route is. Heb zelf vanaf Dalat de bus naar Mui Ne gepakt en daarna de bus naar Saigon. Mocht je nog vragen hebben kan ik die misschien wel beantwoorden. Groetjes Foek
Plaats reactie