Afstudeeronderzoek

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
samstabe

Afstudeeronderzoek

Bericht door samstabe »

Hoi allemaal!

Ik ben momenteel aan het afstuderen en onderzoek waarom studenten twijfels hebben om naar het buitenland te gaan voor stage en hoe deze verholpen kunnen worden. Al snel ben ik bij bemiddelingsbureaus uitgekomen, maar het is echter lastig om deze te interviewen.

Nu ben ik benieuwd of jij twijfels hebt gehad (kan ook bijv. het vinden van woonruimte zijn) en hoe het bemiddelingsbureau jou daarin heeft geholpen. Graag wil ik daarover een kort gesprekje houden. Als jij hierin kan meewerken zou dit enorm helpen met mijn verdere onderzoek m.b.t. het afstuderen! :)

Groetjes,
Sanne
CarmenIJ
Contacteer:

Re: Afstudeeronderzoek

Bericht door CarmenIJ »

Hallo Sanne,

Wat een leuk onderwerp voor een afstudeeronderzoek! :D Ik heb zelf 2,5 geleden stage gelopen in Zuid-Spanje, ben daar toen via een bemiddelingsbureau terecht gekomen. Heb toen wel eventjes getwijfeld, omdat ik niet wist waar ik moest beginnen met zoeken naar stagebedrijven. Als dat een beetje binnen de categorie twijfels valt waar je naar op zoek bent, laat maar weten, ik wil wel meewerken.
samstabe

Bericht door samstabe »

Oh super fijn! Kan ik je bereiken via FB/mail, want jouw twijfels toen sluiten echt perfect aan bij mijn onderzoek :)

Groetjes,
Sanne
CarmenIJ
Contacteer:

Bericht door CarmenIJ »

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd!
Plaats reactie