MTB zoekt reismaatje Amsterdam-Lima

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
ErikElsinga

MTB zoekt reismaatje Amsterdam-Lima

Bericht door ErikElsinga »

Hola,

Ik ben op zoek naar iemand die m'n mountainbike als extra baggage mee zou willen nemen van Amsterdam naar Lima.

Ik woon momenteel in Huaraz en wil de mtb, die nu ongebruikt in Amersfoort in de berging van m'n woning staat, graag hierheen halen. Met al deze prachtige bergen op 'fietsafstand' wil ik de mtb graag hier gebruiken.

Wie kan me hierbij helpen?

Gracias!

Saludos,
Erik Elsinga
Erik
Site Admin

Re: MTB zoekt reismaatje Amsterdam-Lima

Bericht door Erik »

Ik raad het over het algemeen iedereen af om spullen van / voor vreemden mee te nemen op reis. Ook al worden de kosten er voor betaalt. Je weet namelijk maar nooit.

Erik, is het niet mogelijk om een familielid een keer je MTB mee te laten nemen of het gewoon via een schip (goedkoop) te laten vervoeren?
ErikElsinga

Re: MTB zoekt reismaatje Amsterdam-Lima

Bericht door ErikElsinga »

Beste Erik,

Ik begrijp je reactie volledig. Ik heb juist een berichtje op deze site geplaatst, omdat ik geen familie/vrienden/bekenden heb die naar Peru op vakantie komen en m'n mtb mee willen nemen.

Per boot vervoeren is ook een optie, maar douanekosten e.d. maken het een optie, die veel kostbaarder is dan als iemand de mtb als extra bagage meeneemt.

Vandaar dat mijn voorkeur nog steeds uitgaat naar vervoer per vliegtuig. Natuurlijk begrijp ik de terughoudendheid van mensen om iets voor een vreemde mee te nemen.

Vriendelijke groet,
Erik Elsinga
Plaats reactie