In februari ga ik 5 maanden stagelopen in Bali, gelukkig heb ik hier ook genoeg tijd
om Bali helemaal goed te verkennen en misschien nog wel een stukje van Lombok.
Echter wil ik vanuit Bali nog zeker een maand verder reizen, alleen in Azië zitten zoveel leuke
landen dat ik eigenlijk niet kan kiezen, en ik heb maar net iets meer dan een maand!
Ik ben rond 16 juli klaar met stage, ik hoop dit nog te kunnen vervroegen naar 1 juli, dit geeft me net wat meer tijd.
Maar nu was ik benieuwd naar welke landen ik echt moet gaan backpacken in circa een maand tijd.
Ik zat te denken om vanuit Denpasar naar Medan (Sumatra) te reizen en vanuit hier naar Bohorok naar het bekende nationale park.
Om vervolgens terug te reizen en dan naar Bangkok te vliegen. (Maar misschien moet ik dit deel ook wel schrappen, alleen lijkt Sumatra mij een erg mooi land... Misschien lukt dat net als ik mijn stage wat vervroeg beëindig (1Juli) )
Vanuit hier kan ik moeilijk kiezen om lang in Thailand te verblijven of bijvoorbeeld naar Laos, Cambodja, Vietnam te reizen. Vandaar dat ik erg benieuwd was naar jullie mening, welke landen zijn het best om te kiezen in een relatieve korte periode.
Ik geef liever iets meer uit aan een reis met het vliegtuig dan uren in een bus zitten, alhoewel moet ik natuurlijk wel op mijn budget letten.
Uit eindelijk vlieg ik weer terug via Bangkok op 25 augustus misschien kan ik dit nog 5 daagjes rekken maar dat is het dan ook.
Alvast bedankt