HELP! Wie gaat binnenkort naar Nieuw-Zeeland!?
HELP! Wie gaat binnenkort naar Nieuw-Zeeland!?
Hi,
ik ben Edwin, woonachtig in Christchurch. Onlangs is door brandstichting mijn Gazelle fiets totaal afgebrand. Ik wil dolgraag een nieuwe Gazelle maar die zijn in Nieuw-Zeeland niet of zeer moeilijk en tegen een enorme meerprijs te verkrijgen.
Is er iemand die binnen afzienbare tijd (paar maanden) vanuit Nederland naar Nieuw-Zeeland komt en bereid zou zijn een gloednieuwe Gazelle fiets (in doos) voor mij mee te nemen? Ik betaal eventuele extra kosten (zoals kosten voor meenemen in vliegtuig) en heb er een paar honderd euro 'beloning' voor over.
Kun je helpen, neem dan svp contact met me op : e.oudevrielink@gmail.com
Mvg,
Edwin
ik ben Edwin, woonachtig in Christchurch. Onlangs is door brandstichting mijn Gazelle fiets totaal afgebrand. Ik wil dolgraag een nieuwe Gazelle maar die zijn in Nieuw-Zeeland niet of zeer moeilijk en tegen een enorme meerprijs te verkrijgen.
Is er iemand die binnen afzienbare tijd (paar maanden) vanuit Nederland naar Nieuw-Zeeland komt en bereid zou zijn een gloednieuwe Gazelle fiets (in doos) voor mij mee te nemen? Ik betaal eventuele extra kosten (zoals kosten voor meenemen in vliegtuig) en heb er een paar honderd euro 'beloning' voor over.
Kun je helpen, neem dan svp contact met me op : e.oudevrielink@gmail.com
Mvg,
Edwin
-
- Reisexpert
Re: HELP! Wie gaat binnenkort naar Nieuw-Zeeland!?
@Moira ?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
We raden meestal sterk af om spullen voor andere mensen mee te nemen die je niet kent. Je weet immers maar nooit.
Wat een ONTZETTEND domme reactie! Het gaat niet om een zak 'bakpoeder', het gaat om een fiets! En dan dat 'Je weet immers maar nooit'. Daar zakt toch gewoon je broek vanaf zeg. Bemoei je er dan NIET mee als je met zulk commentaar aankomt zeg.Erik schreef:We raden meestal sterk af om spullen voor andere mensen mee te nemen die je niet kent. Je weet immers maar nooit.
Mijn god zeg. Als ik zie dat iemand een ongeluk heeft dan ga ik ook nooit helpen, is met bloed en zo, je weet immers maar nooit. Een zwerver vroeg me ooit om een gulden voor een kop koffie, maar ik durfde mijn portemonnaie niet te pakken hoor, je weet immer maar nooit. Ik wilde ooit de straat oversteken maar durfde niet goed met al die auto's, je weet immer maar nooit.
Zucht.
Na het lezen van je reactie zou ik begrijpen wanneer niemand een fiets voor je uit Nederland voor je mee wil nemen