Tas India

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Piene17

Tas India

Bericht door Piene17 »

Ik ga 5 maanden stage lopen in India. Hierbij blijk ik dus vooral op 1 plek wonen, met in de weekenden af en toe wat uitstapjes en eventueel na mijn stage nog 2 weekjes reizen. Maar de vraag is nu, wat voor tas neem je dan mee. Bij mijn vorige buitenlandse stage had ik gewoon een koffer mee en een eastpak rugzak (als handbagage). Echter is India wel een land waar je natuurlijk niet makkelijk met je koffer gaat lopen sjouwen. Het nadeel alleen van een rugzak is weer dat er niet zo veel inpast, en ik wel in representatieve kleding naar werk moet (lees: vrij formeel).
Tips?
Jenny
Reisexpert

Re: Tas India

Bericht door Jenny »

Ik ben het niet met je eens dat er minder in een rugzak past dan in een koffer. Ik heb bij stages en werk (meerdere maanden) in het buitenland altijd een rugzak meegenomen.

Nadeel van een rugzak is dat je wel voorzichtig moet zijn dat je kleren niet kreuken. Al kun je in India vast ook strijken :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ivo1988
Reiziger

Re: Tas India

Bericht door Ivo1988 »

Heb je al gedacht aan een backpack/trolley in 1?
Heb zelf de Osprey Sojourn 80 gekocht voor een jaar Australië.

Andere voorbeelden zijn de nieuwe Ozone 75 of de Meridian 75.
Laatstgenoemde had ik gekocht indien ik nog geen dure daypack zou hebben. (Pacsafe)
Plaats reactie