Is er een multi entry visum voor Cambodja?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
luna123

Is er een multi entry visum voor Cambodja?

Bericht door luna123 »

Weet iemand hoe het zit met je visum als je twee keer cambodja binnen komt? Ik kan alleen informatie vinden over one entry visums.
emiels
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: Is er een multi entry visum voor Cambodja?

Bericht door emiels »

Wat zou een eventuele meerwaarde zijn van een double entry terwijl je aan de grens een visa on arrival kunt kopen? :{
Je kunt zonder problemen de grens over naar een buur land en later weer met een nieuw visum terug Cambodja in
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
luna123

Bericht door luna123 »

Oké bedankt voor je reactie!
kevinmp
Reisexpert

Bericht door kevinmp »

Geldt dit antwoord nog steeds. Ik zag laatst in het nieuws dat de zogenaamde Visa run met cambodja niet meer kan?

Ik weet niet in hoeverre dit betrekking heeft op jou hoor.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Als je een visum hebt gekocht dan zou je gewoon Thailand in en uit moeten kunnen reizen. Het is een ander verhaal als je een visum vrije entree gebruikt. Maar ook hier lijkt het nu alleen te gaan om reizigers/expats/mensen die continue en maanden/ jaren op een visum vrije entree in Thailand verblijven.
stevenl
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door stevenl »

kevinmp schreef:Geldt dit antwoord nog steeds. Ik zag laatst in het nieuws dat de zogenaamde Visa run met cambodja niet meer kan?

Ik weet niet in hoeverre dit betrekking heeft op jou hoor.
Dat heeft alleen betrekking op out-in visaruns (en dan alleen voor visumvrije entrees) met Thailand. Dit heeft feitelijk niets met Cambodia te maken, behalve dan dat immigratieregio 3 van Thailand, dat is de regio die deze regel hanteert nu ze de schuld van de Bangkok bom hebben gekregen, met name de grens met Cambodia betreft.
Plaats reactie