Beste mensen,
In oktober ga ik vier weken naar Indonesië. Ik vlieg op Jakarta, waarna ik direct naar Jogjakarta wil vliegen/treinen. Vanuit Jogja wil ik naar Borobodur en Prambanan. Daarna via Bromo richting Bali. Op Bali (Denpasar denk ik?) een scootertje huren en relaxen rond Uluwatu/Padang/Jimbaran en Canggu. Eventueel nog een tussenstop in Ubud en dan mijn reis vervolgen naar Lombok (via Padangbai). Op Lombok wil ik Koeta zien, de Rinjani beklimmen en op de Gili's chillen. Uiteindelijk met het vliegtuig (weet nog niet vanaf waar) terug naar Jakarta en naar huis. Is dit te doen in vier weken of wil ik te veel? Hebben jullie daarnaast nog tips die bij mijn geplande reis aansluiten?
Groet,
Raymond
Vier weken Indonesië (Java/Bali/Lombok)
Re: Vier weken Indonesië (Java/Bali/Lombok)
Ik denk dat het best veel is voor een maand, maar niet iedereen heeft eenzelfde reistempo.
Kun je niet gewoon gaan en zien hoever je komt in die maand? Je zit nooit heel ver van een vliegveld af en vanaf Bali en Lombok kun je makkelijk naar Jakarta vliegen.
Kun je niet gewoon gaan en zien hoever je komt in die maand? Je zit nooit heel ver van een vliegveld af en vanaf Bali en Lombok kun je makkelijk naar Jakarta vliegen.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
Re: Vier weken Indonesië (Java/Bali/Lombok)
Ik denk dat je dit wel redt. Ik zou het iig wel redden.
Maar wat Bird al aangeeft. Begin gewoon en kijk wat er gebeurd.
Verder zou ik lekker een vliegticket boeken vanaf Jakarta naar Yogja;)
Maar wat Bird al aangeeft. Begin gewoon en kijk wat er gebeurd.
Verder zou ik lekker een vliegticket boeken vanaf Jakarta naar Yogja;)