Werken als vrijwilliger in Argentinië

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
arinda

Werken als vrijwilliger in Argentinië

Bericht door arinda »

Hi!

Voor de periode december-april ben ik opzoek naar vrijwilligerswerk op een ranch, bij voorkeur in het westen van Argentinië zodat ik ook makkelijk zou kunnen combineren met doorreizen. Ik heb ruime ervaring in het werken met paarden en het buitenleven en ben dan ook opzoek naar een plek waar ik zulk werk kan doen gedurende die periode. Nu geeft Google verschillende suggesties maar ik ben benieuwd of er hier iemand is die daar reeds ervaring mee heeft en/of een aanbeveling zou kunnen doen.

Lees graag!
Erik
Site Admin

Re: Werken als vrijwilliger in Argentinië

Bericht door Erik »

Ik heb je berichtje voor morgen ingepland op onze Facebook pagina. In de hoop dat je dan een antwoord ontvangt. Heb je zelf toevallig ook nog een antwoord op je vraag gevonden?
arinda

Bericht door arinda »

Helaas geen relevante antwoorden mogen ontvangen, wel een privé bericht met wat algemene tips om te zoeken naar vrijwilligerswerk in Argentinië. Dat was overigens ook erg welkom, uiteraard :)

Fijn je dat het bericht wilt delen op de FB pagina, bedankt!
Tamaraa
Reiziger

Bericht door Tamaraa »

Hi Arinda,

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ben in Argentinië wel veel mensen tegen gekomen die (vrijwilligers)werk deden. In het westen, rond Mendoza, zijn genoeg paardenranches waar je wat zou kunnen vinden. Denk wel dat een voorwaarde is dat je (redelijk) Spaans spreekt. Dit is sowieso wel handig in zuid-Amerika. Anders kun je ook in heel veel hostels terecht om daar tegen een slaapplek achter de balie o.i.d. te werken. Was best gebruikelijk en leek één groot feest, maar ik weet niet of dat is wat je zoekt. Succes!
arinda

Bericht door arinda »

Dank voor je reactie Tamara! Ik spreek redelijk Spaans dus daar maak ik me weinig zorgen over, de reden dat ik nu online al graag wat wil vinden is dat het 'dan maar geregeld is'. Ik ga nogmaals opzoek, wie weet komt er wat naar boven :)
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Kijk eens op workaway.info Hier staan ook wat ranches op waar je vrijwilligerswerk kan doen.
Plaats reactie