rabies-vaccinaties met meerdere personen goedkoper

Heb je vaccinaties of misschien malaria pillen nodig? Welke ziektes zijn er in een land? Maar ook alle andere vragen over je gezondheid zijn hier te vinden.
Plaats reactie
laura_rg

rabies-vaccinaties met meerdere personen goedkoper

Bericht door laura_rg »

Hallo,

Begin september ga ik voor 4 maanden naar Zuid-Amerika. Ik wil mij laten vaccineren tegen rabies.

De prikken zijn behoorlijk prijzig, en worden niet vergoed door mijn verzekering.
Bij het AMC zijn de vaccins goedkoper als je met 2 of 3 personen tegelijk komt om je te laten vaccineren.
-Rabiës per stuk (serie van drie) --> 67,00
-Rabiës (gedeeld door twee personen)-->per stuk (serie van drie) 37,00
-Rabiës (gedeeld door drie personen)--> per stuk (serie van drie) 25,00
http://www.amc.nl/index.cfm?pid=3197

Aangezien je drie prikken moet hebben in tijdsperiode van minstens 28 dagen, heb ik de eerste prik al snel nodig wil ik klaar zijn bij vertrek op 4 september. Ik was van plan om ze morgen te gaan halen. Ik weet dat het kort dag is, maar ik probeer het toch even. Zijn er mensen die de rabies vaccinaties nodig hebben en ze samen willen halen om wat geld te besparen? Laat het mij snel weten!

Groetjes,

Laura
a&maroundtheworld

Re: rabies-vaccinaties met meerdere personen goedkoper

Bericht door a&maroundtheworld »

Hoi Laura,

Mijn vriend en ik gaan as donderdag naar het AMC. Wij hebben een afspraak om 14.05. Voor ons zou een derde persoon erg prettig zijn gezien de kosten dus als je interesse hebt?

Zo niet; misschien is er nog een andere reiziger die de vaccinatie wil delen?

(Donderdag is trouwens onze eerste afspraak dus hierna moeten we er nog twee...)

Groetjes,

An
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: rabies-vaccinaties met meerdere personen goedkoper

Bericht door Moira »

Hallo,

Mijn tip zou zijn om naar het LUMC te gaan dat is het ziekenhuis in Leiden.
Dit rekenen op bepaalde dagen altijd de lage prijs. Daar hoef je niemand te zoeken voor de lagere prijs.

gr van Moira
Plaats reactie