ik vond aan oslo niet veel en kopenhagen leuk
Er is een stadscamping. Een heel groot grasveld op fietsafstand naar het centrum. Er was ook wel openbaarvervoer maar ik weet niet meer of dat erg regelmatig ging. (het is weer wat jaar geleden)
ik vind Kopenhagen leuk! Het is een stad maar ook wat dorps. Tivoli is top!
Het is een soort pretpark maar dan met een hoog efteling gehalte en zeer fantasie rijk. De tijd lijkt er stil te hebben gestaan. alsof je in een pretpark van de vorige eeuw loopt. Ook al zijn er wel nieuwe en hippe atracties hoor!
De entree is niet zo hoog, dus als je nergens in gaat dan is het erg budgetverantwoord. Het is ook een groot park dus je kunt goed rondlopen en relaxen. Er is ook vaak live muziek en dat kost je dan niets extra's.
Wij waren er een aantal jaar geleden compleet perongeluk tijdens een jazzweekend en hebben gratis en voor niets legende Ray Charles zien optreden (dat die man nog leefde verbaasde ons

)
De haven is leuk, de zeemeermin is errug klein dus stel je er niet te veelv an voor, even naar het koninklijk palies fietsen en er zit daar in de buurt ook nog een mooie oude kazerne/ford achtig ding.
Nu je de kans hebt zou ik gewoon even lekker een paar daagjes gaan, wie weet komt het er anders nooit meer van.