web design ruilen voor hostel verblijf?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
flashbang

web design ruilen voor hostel verblijf?

Bericht door flashbang »

Ik ben (student) web/grafisch ontwerper en ik wil graag zoveel mogelijk reizen met een beperkt budget. nu ben ik met het idee gekomen om hostels te zoeken die nog geen (of een slechte) website hebben en ze te vragen of ze een profesionele website willen in ruil voor een x aantal dagen verblijf in de hostel.

wat denken julie, heeft dit kans van slagen?

en hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat de hostels mij niet oplichten en weigeren mij te laten verblijven?

alvast bedankt voor de reacties. ^O^

Marc.
Erik
Site Admin

Re: web design ruilen voor hostel verblijf?

Bericht door Erik »

Hoewel het een mooi plan lijkt is het nog best ingewikkeld in de praktijk. Een "website" is namelijk een erg vage omschrijving en niet erg concreet. Als jij een website aanbiedt en hiermee een paar pagina's bedoelt en een contact formulier en ik als hosteleigenaar een hele bookings-engine (noem maar wat) dan kun je al snel meningsverschillen krijgen.

Ik bouw zelf ook website (zoals deze waar je nu op kijkt bijvoorbeeld) en help vrijwel iedere vakantie wel hotel of hosteleigenaren met hun bestaande website, zodra mijn beroep ter sprake komt. Vaak weten ze hun gegevens niet, ook niet wat ze willen en hebben beperkt tijd om er ook echt wat mee te doen.