Terug van reis door Colombia
Terug van reis door Colombia
En sinds gisteren weer terug in NL, en vandaag weer aan de bak. Na 1 maandje colombia. Wat een geweldig land zeg! Aanrader voor iedereen.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Re: Café Verweggistan
Leuk om te horen dat je een goede tijd gehad hebt. welke plekken heb je nu bezocht?
Bogota
Villa de Leiva
Taganga
Tyrona nacional park
Lost City
Cartagena
Medellin
Guatape
Salento
Helaas ook veel mooie plekken moeten overslaan. Een maand is eigenlijk veel te kort voor dit land. Maar tevreden met wat ik heb kunnen zien.
Villa de Leiva
Taganga
Tyrona nacional park
Lost City
Cartagena
Medellin
Guatape
Salento
Helaas ook veel mooie plekken moeten overslaan. Een maand is eigenlijk veel te kort voor dit land. Maar tevreden met wat ik heb kunnen zien.
Laatst gewijzigd door Sandervh op 26 mei 2015 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Welkom thuis, Sander!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ja er in het zuiden zijn er nog een heleboel mooie plekken om te bezoeken en in het noorden heb kun je je ook nog wel een maandje vermaken.
Ben je nog naar Barichara en Guane geweest? Heb je in salento bij hemmo geslapen?

Jup, heb die wandeling gemaakt. Prachtig (en warm!). En heb in Salento geslapen bij hostal tralala
Jup, heb die wandeling gemaakt. Prachtig (en warm!). En heb in Salento geslapen bij hostal tralala
Hoi Sadnder,Sandervh schreef:Bogota
Villa de Leiva
Taganga
Tyrona nacional park
Lost City
Cartagena
Medellin
Guatape
Salento
Zou je Colombia aanraden voor 3 weken? Of dan toch maar een andere bestemming kiezen en kijken of je ooit langer dan 3 weken de tijd hebt om er naartoe te gaan?
Hemmo is de eigenaar van tralala en een heel gezellige kerelSandervh schreef:Jup, heb die wandeling gemaakt. Prachtig (en warm!). En heb in Salento geslapen bij hostal tralala

Kun je prima doen, maar dan moet je keuzes maken voor het noorden en een paar keer een nachtbus of vliegtuig nemen om reistijd te besparen. Sander heeft ook de hike naar de lost city gedaan. Die is normaal gesproken 5 dagen. Dus daar kun je met het regelen e.d. wel een dag of zes op besparen als je die niet doet.Retse schreef:
Hoi Sadnder,
Zou je Colombia aanraden voor 3 weken? Of dan toch maar een andere bestemming kiezen en kijken of je ooit langer dan 3 weken de tijd hebt om er naartoe te gaan?
Re: Terug van reis door Colombia
Lost City heb ik in 4 dagen gedaan. 5 dagen is iets wat overdreven als je het mij vraagt. Maar kun je idd al wat dagen mee besparen. Verder zou je bogota ook compleet kunnen overslaan. Als je tijd hebt is het wel iets van interessant. Maar uiteindelijk voor mij de minst boeiende plek uit colombia.
Verder raad ik het vliegtuig aan vanuit cartagena naar medellin. (als je vroeg genoeg boekt is het zelfs goedkoper dan de bus.) en is het ipv 15uur bus, 1uur vliegen.

Verder raad ik het vliegtuig aan vanuit cartagena naar medellin. (als je vroeg genoeg boekt is het zelfs goedkoper dan de bus.) en is het ipv 15uur bus, 1uur vliegen.
Had wel gelezen dat het door een nederlander werd gerund. Helaas niet gezien. Was er ook maar 1 nachtje geweest. Moest op het laatst even een beetje rushen (wel in die eene dag de hike door cocora gemaakt en een coffee tour gedaan. Goed geslapen daarna in de nachtbus naar bogotahildo schreef: Hemmo is de eigenaar van tralala en een heel gezellige kerel