Gastgezin in California

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Juleskei

Gastgezin in California

Bericht door Juleskei »

Hallo iedereen
Ben een jongen van 18 jaar die graag eens California voor 3 weken zou willen zien.
Maar het liefst van al zou ik geen taalcursus volgen zoals bv. van EF .
Maar nu is mijn vraag als iemand mensen daar kent die het zien zitten
om een welgemanierde jongen voor 3 weken in huis te nemen.
Ik snap dat dit een beetje in het duister tasten is voor jullie en de potentiële gastgezinnen.
Maar ik sta helemaal open om die mensen een vergoeding te geven en wat klusjes te doen in het huishouden
in ruil voor wat begeleiding want ik weet niet als ik het allemaal zelfstandig kan.
Als jullie mensen kennen die dit zien zitten zou ik wel natuurlijk eerst contact willen zoeken
, dit lijkt me goed voor beide partijen ;)

Alvast bedankt
Groetjes Jules
Reismeis
Reisexpert

Re: Gastgezin in California

Bericht door Reismeis »

Couchsurfing? Op Google staat de site www.homestayfinder.com bovenaan, misschien is dat iets? Ik heb zelf in totaal een jaar bij twee gastgezinnen mogen wonen, het is echt ontzettend leuk! Als je tenminste een klik hebt met het gezin ;)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Re: Gastgezin in California

Bericht door Rebec »

Misschien iets als Help X of Workaway. Zijn allebei sites waar je leuke gezinnen kan vinden, gratis kan verblijven voor een paar uurtjes werk per dag.
Plaats reactie