strand vietnam

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
josopreis
Reiziger

strand vietnam

Bericht door josopreis »

Hallo!

Ik bevind me op het moment in de omgeving van ninh binh en ga afzakken naar Ho Chi Minh. Ben dringend op zoek naar een rustig strand op die route. Liefst een goedkoop hutje aan zee maar andere ideeën zijn ook welkom.

Dus geen enorme toeristische plekken! !

Wie heeft een goed idee?

Groetjes
lisette-van-beek
Reisexpert
Contacteer:

Re: strand vietnam

Bericht door lisette-van-beek »

Wil je op en top bounty dan moet je naar Phu Quoc Island gaan, dé strandbestemming van Vietnam. Daar heb je vast ook genoeg keuze uit mooie hutjes.

Verder liggen Hoi An, Nha Trang en Mui Né op de route. Niet zo idyillisch als Phu Quoc natuurlijk, en volgens mij vind je er ook geen hutjes. Nha Trang is erg toeristisch, brede stranden, zien er prima uit maar niet heel bijzonder. In Mui Né waait het te hard, ideaal voor kitesurfers etc maar niet fijn om aan het strand te liggen. Wel een leuke bestemming hoor, prachtige natuur en fijne hotels met zwembad. Hoi An heeft leuke stranden (op fietsafstand van het centrum) en het stadje is zelf ook erg mooi (wel toeristisch, maar dat heeft een reden..)!
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.

Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Plaats reactie