Visum India geboren in Iran. Heb ik nog voldoende tijd?

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Sha30

Visum India geboren in Iran. Heb ik nog voldoende tijd?

Bericht door Sha30 »

Hoi hoi, ik ga 3 maart naar India nu ben ik bezig met visum maar ben bang dat ik mijn visum niet op tijd heb. Ik ben geboren in Iran en dat heeft een langere verwerkingstijd ben ik erachter!! De ambassade kon me niet vertellen hoelang het in mijn geval duurt maar hij zei wel dat het tot 3 maart wel moet lukken maar dat ik wel snel moet zijn met de aanvraag. Iemand enige idee of ik mijn visum wel op tijd krijg? Ik zit echt gespannen hier :?
Erik
Site Admin

Re: Heb ik nog voldoende tijd?

Bericht door Erik »

Het is lastig te zeggen of je het visum op tijd krijgt. Hoe lang van te voren heb je het visum aangevraagd? Ik zal even kijken of BolletjeOm tijd heeft om deze vraag te bekijken. Zij heeft er mogelijk wat meer ervaring mee.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Visum India geboren in Iran. Heb ik nog voldoende tijd?

Bericht door bolletjeom »

Hi

Ik heb er wel meer ervaring in maar ik kan er nog steeds niets nuttigs over zeggen helaas. Je bent overgeleverd aan de nukken van de indiase ambassade. Hoewel wij in het verleden ( toen wij nog aanvragen mochten doen voor anderen) ook mensen die uit iran kwamen hebben geholpen weet ik niet hoe ze er nu tegen over staan.
Aan de andere kant. Het gebeurd niet vaak dat ze je echt niet op reis laten gaan. Soms wachten ze wel echt tot het laatste moment en dat kan behoorlijk nerveus maken.
Maar ja, als die persoon daar zei dat het wel goed zou komen dan kun je misschien maar het beste daar op vertrouwen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Dank je wel bolletjom voor je antwoord!
Sha30

Bericht door Sha30 »

Dankjewel voor je antwoord. Ik heb ook Iraanse paspoort is dat nodig om te vermelden? Ben er verder niet buiten Iran mee geweest!
Plaats reactie