Mekong Delta
-
Mekong Delta
Heeft iemand een leuke tip voor een twee daags bezoek vanuit Ho Chi Minh Stad aan de Mekong delta? En waar ik dat dan kan regelen?
Re: Mekong Delta
Wij hebben ons prima vermaakt op de Mekong eyes http://www.mekongeyes.com/en/home
misschien iets voor jullie? Probeer wat meer info te geven waar je van houdt. Backpacken of luxe, varen of bij de locals thuis. Dit geeft anderen meer info om je goed op weg te helpen.
misschien iets voor jullie? Probeer wat meer info te geven waar je van houdt. Backpacken of luxe, varen of bij de locals thuis. Dit geeft anderen meer info om je goed op weg te helpen.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
-
Re: Mekong Delta
Je hebt gelijk, ik was wel erg summier. Ik reis alleen, ga van Bangkok met trein en bus door Cambodja naar HCMS. Ik backpack maar ben iets ouder dan de gemiddelde,backpacker. En heb misschien ook iets meer te besteden. Ik hoef dus geen tripjes te maken waar het accent op party ligt. Een rustig hostel is prima, hotel ook. Ik zou het leuk vinden om in een homestay te overnachten en ook om zo'n Mekong trip met een groep(je) te maken. Hecht niet erg aan luxe, maar al te grote smerigheid vind ik ook niet echt fijn. Verder zoek ik liever de wat minder gebaande paden op dan de populaire plekken.
Hoop dat dit helpt om mij wat op weg te helpen. Met dank vast.
Emelie
Hoop dat dit helpt om mij wat op weg te helpen. Met dank vast.
Emelie