Snelste route van Laos naar Bangkok
-
Snelste route van Laos naar Bangkok
Hi!
Ik reis de komende weken door Laos (eindig in het noorden) en moet daarna voor het vervolg van mijn reis naar Bangkok. Ik vroeg me af wat de snelste route hiervoor is omdat ik qua tijd inmiddels wat krap zit. Ik las iets over een nachttrein van Vietiane naar Bangkok heeft iemand hier ervaring mee? Of zijn er nog andere opties die ik kan overwegen? Zag dat vliegen een beetje omslachtig is....
Ik hoor graag over jullie ervaringen!
Ik reis de komende weken door Laos (eindig in het noorden) en moet daarna voor het vervolg van mijn reis naar Bangkok. Ik vroeg me af wat de snelste route hiervoor is omdat ik qua tijd inmiddels wat krap zit. Ik las iets over een nachttrein van Vietiane naar Bangkok heeft iemand hier ervaring mee? Of zijn er nog andere opties die ik kan overwegen? Zag dat vliegen een beetje omslachtig is....
Ik hoor graag over jullie ervaringen!
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Snelste route van Laos naar Bangkok
IN deze regio, als vliegen niet mogelijk/practisch is, zijn bussen vrijwel altijd het beste en meest betrouwbare vervoermiddel.
Bijna zeker de trein van Vientienne > Bangkok.
-
Ik ben 3 weken geleden van Vientiane naar Bangkok gevlogen met Bangkok Airways, goede maatschappij duurde maar een uur en 10 minuten geloof ik