HI abonnement valt niet stop te zetten
HI abonnement valt niet stop te zetten
Hoi!
Ik vertrek volgende maand voor onbepaalde tijd op reis, nou wilde ik mijn abonnement via HI stopzetten alleen kan dit niet, bevriezen kan ook niet. Iemand tips, ideeën, ervaringen op dit gebied om toch die 20 euro in de maand te besparen?!:D
Alvast bedankt!
Ik vertrek volgende maand voor onbepaalde tijd op reis, nou wilde ik mijn abonnement via HI stopzetten alleen kan dit niet, bevriezen kan ook niet. Iemand tips, ideeën, ervaringen op dit gebied om toch die 20 euro in de maand te besparen?!:D
Alvast bedankt!
Re: HI abonnement valt niet stop te zetten
Je kan wel stopzetten dacht ik maar staat boete tegenover als je contract nog niet afloopt. Je nummer ben je dan ook kwijt natuurlijk. Tijdelijk stopzetten kan niet... Vroeger had je nog wel een optie Hi Pauze. Maar dat is er niet meer. Was volgens mij ook alleen voor studenten
Persoonlijk vind ik het altijd wel handig om een abonnement te hebben. Dan kun je altijd bellen als dat nodig is. Eventueel kun je alvast je contract in orde maken om het op te sturen zodra deze is verlopen en dan om laten zetten naar pre-paid.
Iemand van het thuisfront kan dan deze brief opsturen op een vooraf afgesproken datum.
Iemand van het thuisfront kan dan deze brief opsturen op een vooraf afgesproken datum.
Wij hebben ons abonnement ook gewoon gehouden op sim only. Fijn met je telefoonnummer. Er is vaak ook wel wifi en je kunt nog eens een keer een sms sturen. Die 20 euro per maand zou niet het verschil moeten maken op je reis.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY