Halong bay cruise
-
Halong bay cruise
Hoi allemaal,
Wij willen in september naar Halong bay en het liefste een cruise doen.
Is dit aan te raden? Zo ja, hebben jullie tips of aanbevelingen?
We blijven 8 maanden in ZOA dus het liefst niet te duur.
Alvast bedankt
Wij willen in september naar Halong bay en het liefste een cruise doen.
Is dit aan te raden? Zo ja, hebben jullie tips of aanbevelingen?
We blijven 8 maanden in ZOA dus het liefst niet te duur.
Alvast bedankt
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Halong bay cruise
Een boottip door Halong Bay is zeker aan te raden. Je kunt zelf naar Halong Bay gaan en daar een boottocht regelen, maar vanuit Hanoi worden deze boottochten ook massaal aangeboden. Op elke straathoek is er wel een tourbureau of een hotel waar je zoiets kunt boeken. Tours duren meestal 2 of 3 dagen, maar 3 dagen is zeker aan te raden want anders heb je écht te weinig tijd. De rit ernaartoe kost namelijk ook veel tijd. Bij een 3 daagse tour slaap je (meestal) 1 nacht op de boot en één nacht op cat ba island.
Afdingen is belangrijk, want zelf bepaalde ik zo ongeveer 120 euro minder dan sommige medepassagiers. Laat je niet te veel verleiden door alle aanbieders met foto's van mooie boten, want de kans dat je de boot krijgt die ze op de foto aanwijzen is erg klein.
Afdingen is belangrijk, want zelf bepaalde ik zo ongeveer 120 euro minder dan sommige medepassagiers. Laat je niet te veel verleiden door alle aanbieders met foto's van mooie boten, want de kans dat je de boot krijgt die ze op de foto aanwijzen is erg klein.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Re: Halong bay cruise
Ik zou zeker een cruise maken naar Halong Bay. Is een schitterende omgeving en de cruise vond ik erg relaxed, prima boot en goed georganiseerd. 3d/2n hebben wij toen gedaan en geboekt bij het hostel. 2 jaar terug betaalde wij hier ongeveer $80 pp voor, als ik het goed herinner.