Artikel over vliegtickets afhankelijk van lokatie
Artikel over vliegtickets afhankelijk van lokatie
Interessant artikel over het goedkoper kopen van vliegntickets door de lokatie van aankoop aan te passen:
http://www.businessinsider.com/use-a-fa ... are-2014-6
http://www.businessinsider.com/use-a-fa ... are-2014-6
Re: Artikel over vliegtickets afhankelijk van lokatie
Is niet echt iets nieuws toch? In Skyscanner krijg je per land andere resultaten. En het werkt ook bij AirAsia en verschillende maatschappijen in Zuid Amerika.
Bij Europese/Amerikaanse maatschappijen heb ik het nog niet geprobeerd.
Bij Europese/Amerikaanse maatschappijen heb ik het nog niet geprobeerd.
Leuk artikel. Het is inderdaad niet nieuw. Meeste van die tips en tricks staan ook beschreven in "hoe vind je goedkope vliegtickets" bij de voorbereidingen. Zo kan het ook gunstiger zijn een ticket in België te boeken en de vlucht naar Nederland te nemen om vervolgens verder te vliegen naar de eindbestemming.
Laatst ook een site gevonden voor wanneer je echt extreem wilt duiken in de vliegticket branche en hoe je de beste vluchten kunt vinden door middel van verschillende bronnen.
Laatst ook een site gevonden voor wanneer je echt extreem wilt duiken in de vliegticket branche en hoe je de beste vluchten kunt vinden door middel van verschillende bronnen.
Ik ben van mening dat het (uitzonderingen daargelaten) voor 90% met de data van vertrek en terugkomst en hoe ver je van te voren boekt bepalend is voor de prijs van het ticket (en de plaats van vertrek)
18 Juli geboekt,
Brussel - Bangkok 26-12-2014 t.m 13-01-2015
Prijs € 508,- Qatar Airlines
Veel goedkoper kan het volgens mij echt niet.
Heb net even gekeken als ik het ticket NU zou boeken, exact de zelfde vlucht met Quatar Airlines.... Prijs jawel € 1068,-
18 Juli geboekt,
Brussel - Bangkok 26-12-2014 t.m 13-01-2015
Prijs € 508,- Qatar Airlines
Veel goedkoper kan het volgens mij echt niet.
Heb net even gekeken als ik het ticket NU zou boeken, exact de zelfde vlucht met Quatar Airlines.... Prijs jawel € 1068,-