Ik vroeg me af of ik veel populaire tripjes zoals Milford Sounds, Waitomo Caves, Franz Josef Glacier, Hobbiton.... last-minute kan boeken in januari.
Vorig jaar ben ik in die periode in Australië gaan rondreizen (de drukke Eastcoast) en hoorde wel van veel wachtlijsten voor een plekje op bijvoorbeeld een boot naar de Whitsundays dus heb ik alles op voorhand geboekt (en dat is eigenlijk niet echt mijn stijl). Australië is niet Nieuw-Zeeland en ik vroeg me dan ook af of iemand hier ervaring mee heeft.
Thanks!
Liza
Rondreizen in januari: druk?
- Kims
- Reisexpert
Re: Rondreizen in januari: druk?
Hi,
Januari is de grote zomervakantie in Nieuw-Zeeland en dus druk, het drukste seizoen van het jaar. Daarnaast zullen er veel buitenlandse toeristen zijn want het is het mooiste jaargetijde. Ik zou dus niet last minute boeken.
Veel plezier!
Januari is de grote zomervakantie in Nieuw-Zeeland en dus druk, het drukste seizoen van het jaar. Daarnaast zullen er veel buitenlandse toeristen zijn want het is het mooiste jaargetijde. Ik zou dus niet last minute boeken.
Veel plezier!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Rondreizen in januari: druk?
Ik woon in Nieuw Zeeland en ik heb ook rondgereisd in januari en het ligt er echt over welke tijd in januari.
Zo heb ik regelmatig niets geboekt en toch altijd wat kunnen vinden kwa slaapplek en activiteiten.
Het is wel de drukste maand in het jaar. De grote drukte zit hem meer in begin januari vanaf half januari is het al weer een stuk rustiger.
Ik denk dat december drukker is want ik ga dit jaar op vakantie in december in eigen land en ik heb alles geboekt omdat er ook al veel volgeboekt was.
gr van Moira
Zo heb ik regelmatig niets geboekt en toch altijd wat kunnen vinden kwa slaapplek en activiteiten.
Het is wel de drukste maand in het jaar. De grote drukte zit hem meer in begin januari vanaf half januari is het al weer een stuk rustiger.
Ik denk dat december drukker is want ik ga dit jaar op vakantie in december in eigen land en ik heb alles geboekt omdat er ook al veel volgeboekt was.
gr van Moira