paradijs gezocht

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
paradijsgezocht

paradijs gezocht

Bericht door paradijsgezocht »

hey iedereen
zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar paradijselijke plaatsen.. er zijn natuurlijk honderden prachtige plaatsen op de wereld die de moeite zijn om te bezoeken en die zullen aanvoelen als het paradijs maar eigenlijk ben ik op zoek naar 'verborgen pareltjes'
heeft er iemand weet van dergelijke plaatsen of meer nog , zelfs van plaatsen waar een soort van 'communes' ontstaan zijn van openminded mensen (klein beetje vergelijkbaar met de film "the beach") ??
moest er iemand tips omtrent deze twee dingen hebben of weten waar ik er info over zou kunnen vinden laat me iets weten of post hier wat op het forum
bedankt !
GerritM

Re: paradijs gezocht

Bericht door GerritM »

Wat dacht je van Koh pagnan tijdens full moon party,
paradijsgezocht schreef:hey iedereen
zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar paradijselijke plaatsen.. er zijn natuurlijk honderden prachtige plaatsen op de wereld die de moeite zijn om te bezoeken en die zullen aanvoelen als het paradijs maar eigenlijk ben ik op zoek naar 'verborgen pareltjes'
heeft er iemand weet van dergelijke plaatsen of meer nog , zelfs van plaatsen waar een soort van 'communes' ontstaan zijn van openminded mensen (klein beetje vergelijkbaar met de film "the beach") ??
moest er iemand tips omtrent deze twee dingen hebben of weten waar ik er info over zou kunnen vinden laat me iets weten of post hier wat op het forum
bedankt !
LonelyPlanet

Bericht door LonelyPlanet »

The beach is niet echt verborgen paradijs toch? Maar hier heb ik er nog een paar:

Dreamland beach op Bali
Mc Kenzie lake op fraser Island Australie
Boracay in de Philipijnen
Perhentians Maleisie

Ik vond deze plekken zelf veel mooier dan de beach. Ook toeristisch, maar wat wil je, je zit op paradijs
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Palau Perhentian in Maleisie kan ik ook aanraden, erg leuk en mooi! Borocay is erg touristisch en daardoor een beetje verpest heb ik gehoord. Ik heb zelf er genoten van El Nido in de Philipijnen, een klein plaatsje in een baai omringd door rotsen en tropische eilandjes. Prachtig!
bab

Bericht door bab »

In het boekje "Floortje Dessing - 100 wereldplekken die je gezien moet hebben." staat veel paradijsjes. Plekken die heel erg mooi zijn en waar nog weinig touristen komen..
Misschien kun je daar eens in kijken. :wink:

succes! en laat eens weten wat het uiteindelijk word.
Plaats reactie