hoi iedereen, ik heb een vraag. vorig jaar september ben ik naar Turkije geweest en kocht ik een visum op het vliegveld van Antalya. Bij het stempelen werd mijn visum die ik in mei gekocht had gestempeld. dus ik had een leeg visum in mijn paspoort. nu ben ik 7 mei dit jaar weer terug geweest (met een tussenstop in Instanbul door naar Gazipasa) en was het lege visum gestempeld. nu ga ik 25/8 weer(nu zonder tussenstop) . nu is mijn vraag is mijn visum nog geldig? of is het toch wijzer een e - visum aan te vragen?
groetjes Carmen
Hoe lang is mijn visum voor Turkije nog geldig?
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: visum turkije
Ik ga er vanuit dat een toeristenvisum een single entry visum is. Maar ik weet het in dit geval niet! Ik zou dit navragen bij een Turks consulaat of de ambassade
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Re: visum turkije
Het toeristenvisum is geen single entry visum. Met een Turks visum mag je binnen een bepaalde periode (bv 90 dagen) een bepaalde tijd in het land zijn. Dit is terug te vinden op de website van visumdienst of de ambassade.
Staat er nergens een datum of een stempel op je visum? Het kan zijn dat je deze nog kan gebruiken.
Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je op de luchthaven alsnog een visum kopen. Dat wilden ze gaan afschaffen, maar nu kan het nog.
De ambassade bellen is uiteraard nooit een slecht advies.
Staat er nergens een datum of een stempel op je visum? Het kan zijn dat je deze nog kan gebruiken.
Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je op de luchthaven alsnog een visum kopen. Dat wilden ze gaan afschaffen, maar nu kan het nog.
De ambassade bellen is uiteraard nooit een slecht advies.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie