Kan iemand helpen met India visum?

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Abrakadabra

Kan iemand helpen met India visum?

Bericht door Abrakadabra »

Ik ga dus naar India en heb mijn appliciation form al ingevuld
Als student, ik ga deeltijd naar school en heb daarnaast dus een bijbaan met salaris bijschrijvingen
op mijn rekening.

Weet ik echt NIET meer wat ik moet doen
- moet ik als student zijnde een verklaring van school hebben ook al ga je maar deeltijd naar school + je stufi moet op je bankrekening staan.. maar ik krijg dus geen stufi? wat nu?
- ik krijg dus wel salaris maar moet ik dan ook nog een verklaring van mijn werkgever hebben? het is niet veel
namelijk en kan dit wel in combinatie als student zijnde? :{

Ik ben nu echt in paniek want ik ga volgende week naar Den Haag en heb nog maar 3 weken om alles te regelen..
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Re: Kan iemand ajb helpen met visum...

Bericht door Bird »

Ik zou zowel de werkgeversverklaring als de papieren van je studie meenemen. Just to be sure.
Je kunt beter twee formulieren teveel meenemen dan één te weinig. Doe er een rekeningafschrift bij met een saldo van minimaal 500 euro.

Het gaat erom dat ze zekerheid hebben dat je er echt alleen als toerist heen gaat. Niet om te werken, wat veel gedaan werd op toeristenvisa.

En als je twijfelt: gewoon bellen met BLS in Den Haag.

Succes met je aanvraag!
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
ubiytsa
Reisexpert

Re: Kan iemand helpen met India visum?

Bericht door ubiytsa »

Dat van je studie krijg je waarschijnlijk niet. In ieder geval Universiteit Twente doet er niet aan. Zij staan dan namelijk garant voor jouw daden en dat willen ze niet. Vrij logisch ook.

Ik heb mijn rekeningafschrift gebruikt waarop mijn loon ook bijgeschreven werd en mijn vader stond garant voor mijn daden.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Glennmulder

Re: Kan iemand helpen met India visum?

Bericht door Glennmulder »

Hoi ik ga je de goude tip geven waardoor jij uit de stress bent.
In Den Haag heb je de BLS Visa op de Laan van Meerdervoort 51.
Naast deze BLS Visa heb je een kleine shop waar je pasfoto's kan maken.
Ga naar deze man, die helpt je direct met het invullen en zorgt ervoor dat alles geregeld word.

Het enige wat jij mee moet nemen is je laatste bankafschrift, en je eventueel start en eind hotel.
Aan zijn service zitten wel kosten verbonden.
Ik had pasfotos nodig 5x5, en liet hem gelijk alle nodige papieren uitprinten en invullen van me visa.
Zo weet je dus zeker dat alles goed zit en gelijk geaccepteerd wordt.
En ook fijn om te weten zolang jij positief saldo hebt is het goed :p dus geen stress als je weinig geld hebt.

Succes! :D ik ga september die kant weer op!
Plaats reactie