Sucre naar Uyuni
Sucre naar Uyuni
Hoi!
Ik zit een beetje met een dilemma..
Ik wil namelijk van Sucre naar Uyuni reizen. Ik weet dat dit via Potosi kan en dat je dan een dag onderweg bent. De hotels in Uyuni zijn echter of heel duur of heel slecht (zover ik weet), dus dat zie ik niet zo zitten.
Is er een nachtbus van Sucre naar Uyuni?
Alvast bedankt!
Ik zit een beetje met een dilemma..
Ik wil namelijk van Sucre naar Uyuni reizen. Ik weet dat dit via Potosi kan en dat je dan een dag onderweg bent. De hotels in Uyuni zijn echter of heel duur of heel slecht (zover ik weet), dus dat zie ik niet zo zitten.
Is er een nachtbus van Sucre naar Uyuni?
Alvast bedankt!
Re: Sucre naar Uyuni
Ik vind de hotels in Uyuni wel mee vallen. Zeker niet zo slecht als andere zeggen.
Daarnaast vind ik Potosi erg bijzonder en zeker de moeite waard.
De tours vanuit Uyuni vertrekken in de ochtend en is het dus afvragen of je wel gelijk die dag kan vertrekken.
Ik zou aanraden om naar Uyuni te gaan. Op je gemak een goede tour uitzoeken, goed slapen en dan fris en fruitig aan een tour beginnen.
Daarnaast vind ik Potosi erg bijzonder en zeker de moeite waard.
De tours vanuit Uyuni vertrekken in de ochtend en is het dus afvragen of je wel gelijk die dag kan vertrekken.
Ik zou aanraden om naar Uyuni te gaan. Op je gemak een goede tour uitzoeken, goed slapen en dan fris en fruitig aan een tour beginnen.
Ik vond het stadje Uyuni best aardig. Klein maar leuk museum waar je bij aankomst (als je op tijd bent) een uurtje kan spenderen.
Ikzelf zat in Uyuni niet zo goedkoop, maar dat was een keus. Er was zeker ook goedkope accommodatie.
En Potosi, helemaal geweldig! Zeker een stop waard. De weg van Uyuni naar Potosi is vrij recentelijk vernieuwd, dus dat is maar een paar uurtjes.
Ikzelf zat in Uyuni niet zo goedkoop, maar dat was een keus. Er was zeker ook goedkope accommodatie.
En Potosi, helemaal geweldig! Zeker een stop waard. De weg van Uyuni naar Potosi is vrij recentelijk vernieuwd, dus dat is maar een paar uurtjes.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Dan ga ik dat doen
Gewoon via Potosi en dan in Uyuni slapen. 
Dan ga ik dat doen