Autohuur verzekering
Autohuur verzekering
Heeft iemand ervaring met deze autoverzekering? www.huurautoverzekering.com.
Ziet er mooi uit maar is dit het ook? Ben benieuwd of iemand ze kent en wat dus de ervaring is.
Ziet er mooi uit maar is dit het ook? Ben benieuwd of iemand ze kent en wat dus de ervaring is.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Re: Autohuur verzekering
Ik heb er geen ervaring mee. Ik heb mijn huurauto's altijd direct laten verzekeren via de verhuurder zelf. Ik heb weinig zin in te veel gedoe met te veel verschillende instanties als er iets in het buitenland zou gebeuren met wat dan ook. De kans dat er dan iets misloop is me te groot.
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb er ook geen ervaring mee het is hier zo in Nieuw Zeeland als je een verzekering afsluit dat je ook verzekerd bent voor autohuur dus dat is lekker makkelijk.
Het nadeel van bijna alle verhuurders is dat de onderzijde van de auto niet verzekerd is. Sunnycars heeft dit wel maar is dan ook wat duurder, wat logisch is. Deze verzekering kan het auto huren nog aantrekkelijker maken. Helaas kan ik geen ervaringen vinden hoe de afhandeling bij schade gaat.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.