Ik ben me aan het oriënteren voor een tweeweekse vakantie. Helaas kan mijn vriend niet lang weg. Mijn oog is gevallen op Panama. Wat mij aanspreekt is dat je er van alles wat hebt. Natuur, strand (voral duiken), indianen en stad/ cultuur.
Ik zie mooie rondreizen staan van diverse aanbieders maar dat is allemaal net iets te hoog qua budget. Ik ben gek op hostels maar mijn vriend houdt van iets meer luxe (ik laat hem nog wel wennen aan hostels haha).
Nu wil ik kijken of ik zulke soort rondreisjes zelf kan nabootsen. Maar ik vraag me af hoe realistisch is dit? En aan wat voor budget moet ik dan denken (laten we hopen op een leuke vliegticket met de KLM werelddeals).
Alle informatie is welkom! En indien je zegt, joh je moet naar een ander land gaan dan dit hoor ik het ook graag!
Ik heb alleen ervaringen met het rondreizen in zuid oost azie.
Panama, rondreizen na bootsen?
Re: Panama, rondreizen na bootsen?
Ik ben er niet geweest, maar begrijp van anderen dan Panama een mooie plek is om rond te reizen en het ook relatief gemakkelijk gaat. Spaanse taal beheersen zal net als in de omliggende landen erg handig zijn.
Het lijkt me dat je met ieder budget wel rond moet kunnen komen? Vliegen kan in ieder geval best goedkoop via KLM of andere maatschappijen die Panama als tussenstop gebruik voor vele andere bestemmingen in die hoek.
Het lijkt me dat je met ieder budget wel rond moet kunnen komen? Vliegen kan in ieder geval best goedkoop via KLM of andere maatschappijen die Panama als tussenstop gebruik voor vele andere bestemmingen in die hoek.