Ik zal eerst even kort vertellen wie ik ben en wat ik wil gaan doen. Ik ben Sjoerd van Kemenade 23 jaar oud en ga 2 juli 2014 mijn avontuur beginnen. Ik heb geen backpack ervaring, maar daar komt verandering in. Ik vlieg op genoemde datum naar Bangkok en begin daar mijn avonturier voor een duur van drie maanden. In deze tijd wil ik de landen Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam gaan bezoeken.
Even to the point.. Ik vind het lastig wat voor soort schoenen ik mee moet nemen. Ik ben erg actief en wil dus ook een aantal trekkings gaan doen zowel in Thailand, Laos als Vietnam. Ik zat te denken aan stevige schoenen om mijn enkels te beschermen. Nu ben ik naar Bever geweest en deze adviseerde me half hoge lederen of gore tex schoenen schoenen. De gore tex schoenen waren veel lichter en soepeler en vond ik dus ook fijner. Echter vraag ik me af hoe deze waterdichte schoenen reageren op de temperatuur in genoemde landen. Ik ben namelijk bang om zweetvoeten te krijgen en blaren te lopen.
Iemand ervaringen ik hoor het graag.. Kan er namelijk helemaal niets over lezen...
Andere tips zijn ook welkom

Gr. Sjoerd