Ik werkend, hij afstudeerstage (wonen?)
-
Ik werkend, hij afstudeerstage (wonen?)
nn
Laatst gewijzigd door Daphnevb02 op 15 feb 2021 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ik werkend, hij afstudeerstage (wonen?)
Ik heb geen ervaring met het geheel, maar wil toch kijken of ik zo goed mogelijk je vraag kan beantwoorden. Ik denk dat je de meeste kans als Aupair maakt om werk te vinden op afgelegen plekken. Daar is dan enkel een ranch en in de verre omtrek bijna geen andere woon gelegenheden. Ik weet niet of je ook al naar WWOOF hebt gekeken, maar dat geeft een beetje aan wat er beschikbaar is en waar.
Ook bij WWOOF heb je vaak dat je een verblijf krijgt aangeboden, soms bij mensen in huis soms in een apart verblijf.
Ook bij WWOOF heb je vaak dat je een verblijf krijgt aangeboden, soms bij mensen in huis soms in een apart verblijf.
- Kims
- Reisexpert
Re: Ik werkend, hij afstudeerstage (wonen?)
Hi,Daphnevb02 schreef:Ik zit nu een beetje met: zal ik dan een andere baan zoeken als Social Worker of zal ik toch au pair proberen maar dan met de vraag of het kan dat ik niet bij hun kom wonen. Of wat ook nog kan, als het gezin dat geen probleem vindt en een soort gastenverblijf heeft op een groot stuk grond bij het huis, dat ik en mijn vriend samen daar kunnen wonen met afspraken over kost en inwoning natuurlijk...
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft wat een beetje vergelijkbaar is misschien?
Je kan niet zomaar als "social worker" aan de slag en zeker niet als je nog maar weinig ervaring hebt. Ervaring is essentieel en er wordt vaak gevraagd om een registratie bij de Australian Association of Social Workers, zie: http://www.aasw.asn.au
Banen zoals au pair werk worden pas een paar maanden of weken vantevoren geadverteerd, dus nu ben je wel erg vroeg. Uberhaupt is dit het geval in Australie en vaak willen mensen je ontmoeten voor je een baan krijgt. Het lijkt me dat er allerlei opties zijn voor au pair werk en dat je niet perse daar hoeft te wonen. Ik zou het gewoon overleggen als je solliciteert. Er zijn speciale websites voor au pair werk maar ook wordt er veel geadverteerd op Gumtree.
Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!