Ik ben sinds mei terug uit Nieuw Zeeland en Australië.
Aangezien ik echt verliefd ben geworden op Nieuw Zeeland wil ik graag terug. Ik mis het heel erg.
Nou zit ik een beetje te kijken naar mijn opties, maar ik heb er niet heel veel.. Ik studeer namelijk. Dus ik zou alleen in de zomervakantie kunnen voor pak en beet 1 maand. Wat weinig is, I know.
Nou probeer ik een kostenplaatje voor me te zien. Ticketprijzen zouden nu nog 'goedkoop' zijn, maar ik kan mezelf er niet van verzekeren dat ik, als ik nu tickets boek, ik straks dan wel genoeg geld heb om rond te komen in NZ zelf. (Ik ben er nog niet uit hoeveel ik per maand over houd, het is iig wel een redelijk bedrag, als student gezien haha. Ik ga bv vrijwel niet uit om geld op te kunnen sparen).
Graag zou ik weer met de Stray bus reizen (heb ik de afgelopen keer ook gedaan). Maar als dit te duur zou zijn zou ik ook graag van andere opties horen. Ik weet wel dat er een bus gaat tussen Auckland en Rotorua en tussen Kaikoura en Christchurch. Daar heb ik zelf ingezeten haha! Maar ik weet verder te weinig van het busnetwerk in NZ af om echt te kunnen bepalen of daarmee reizen een goede optie is!
Ik vroeg me af.. Hoe duur is alles in de winter daar? Want ivm laagseizoen lijkt mij dat alles goedkoper moet zijn? Bij Kilroy zeggen ze dat ik rekening moet houden met een budget van 1600 euro.
En hoe is het reizen daar in de winter? Is dat te doen? (Denk aan sneeuw enzo).
Nou zou ik het natuurlijk ook kunnen uitstellen tot de volgende zomer. (Dus niet 2014, maar 2015).
Als het niet gaat lukken, dan ga ik natuurlijk gewoon door sparen. Tis alleen, die heimwee..