backpack tegen achterhoofd

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Chloe

backpack tegen achterhoofd

Bericht door Chloe »

Beste

Ik ben al een paar backpacks gaan passen in de AS adventure. O.a. de backpacks van deuter. De backpack zat goed op mijn rug maar aangezien ik een heel kleintje ben ( 1.50m :@ ) zat deze heel lastig tegen mijn achterhoofd en in mijn nek. Ik vroeg mij af of jullie soms goede andere backpacks kennen. Ik heb nog niet echt een plan voor een reis maar aangezien ik een heel spontane persoon ben kan het zijn dat ik bv .volgende week ineens beslis om te vertrekken. Maar ik wil eventueel ook een backpack die ik kan gebruiken voor naar school te gaan enz. voor verschillende doeleinden

Kort: weten jullie een goede backpack die niet te hoog in je nek/ achterhoofd komt? + te gebruiken voor verschillende doeleinden

dank jullie !

Chloé
semplar

Re: backpack tegen achterhoofd

Bericht door semplar »

De Deuter die jij gepast heb, hoeveel liter was die?
En als ik het verhaal lees ben je opzoek naar een tas die je zowel voor het reizen als voor school wilt gaan gebruiken, als je wilt gaan reizen, hoe lang denk je dan weg te gaan?

Als ik het zo lees, dan zou je kunnen kijken naar een tas van 45 tot 50 liter i.v.m. jou lengte.
Misschien is de ayacucho-rugzak-atacana-45 een optie anders:

- Rugzak Kyte 46 Dames osprey
- Rugzak Jade 38 gregory

Meerdere grote backpacks hebben het probleem dat je met je hoofd tegen de tas aan zit, dit kan inderdaad erg vervelend zijn. mijn mening is toch altijd, pas er een aantal en vraag advies in de winkel.

Wess
Retse
Wereldreiziger

Bericht door Retse »

Heb je ook de lijn van Deuter geprobeerd die zij speciaal voor vrouwen hebben ontwikkeld? Die zijn iets 'korter'.
Chloe

Bericht door Chloe »

Jah ik heb de lijn voor vrouwen gepast. Ik denk zoiets van een paar maanden dan ik heb eiglelijk nog niet echt een idee aangezien er nog geen planning is :s toch alvast bedankt! Als er nog suggesties of tips zijn hoor ik het graag!
Plaats reactie