Hallo allemaal,
Volgende week dinsdag vertek ik voor 7,5 week naar Australie. Ik wil met de greyhound langs de oostkust reizen. Dan zou de "mini traveller pass" van Sydney naar Cairns goed bij mij passen.
Nu kan ik deze pas in Australie kopen, maar kan hem ook al in Nederland aanschaffen.
Nu zie ik op de officiele site van greyhound dat ik een pass voor 318,00 euro (omgerekend) kan aanschaffen. Maar op de nederlandse site van bv activityinternational kan ik de pas voor 265,00 euro kopen. Dit scheelt dus best veel geld! Maar daardoor ga ik juist twijfelen wat ik zou doen!? Gaat het wel om de juiste pass!? Hebben jullie advies hierin?
Ik vraag me ook af hoe het na het aanschaffen gaat? Krijg ik letterlijk een "pas" of moet ik het meer zien dat ik een soort activactiecode krijg om via de site de routes te reserveren? Wat moet ik laten zien als ik de bus instap? Zijn er altijd genoeg plaatsen beschikbaar of moet ik ruim op tijd reserveren? Ik heb nu via de greyhound site uiteraard al gekeken welke/hoeveel bussen er gaan, dit zijn er vrij veel!
Bedankt voor het antwoord!
Greyhound pass al aanschaffen + meer vragen
-
- Vakantieganger
Re: Greyhound pass al aanschaffen + meer vragen
Hey!
net als zit ik met dezelfde vraag over een greyhound pas, ik denk dat ik die ter plekke wil kopen, maar ik weet niet of daar kantoren voor zijn of dat ze andere verkooppunten hebben?
ik begrijp dat jij nu in Ozz zit, hoe heb jij dat geregeld? en bevalt greyhound je?
groetjes
net als zit ik met dezelfde vraag over een greyhound pas, ik denk dat ik die ter plekke wil kopen, maar ik weet niet of daar kantoren voor zijn of dat ze andere verkooppunten hebben?
ik begrijp dat jij nu in Ozz zit, hoe heb jij dat geregeld? en bevalt greyhound je?
groetjes