air asia binnenlandse vlucht????
air asia binnenlandse vlucht????
Hallo allemaal,
Wie kan vertellen of ik vanuit Nederland bij Air Asia een ticket kan kopen.
Gr Sandra
Wie kan vertellen of ik vanuit Nederland bij Air Asia een ticket kan kopen.
Gr Sandra
-
- Wereldreiziger
Re: air asia binnenlandse vlucht????
Ja hoor, kan het je zelfs van harte aanraden..
gewoon naar airasia.com gaan en boeken met die hap. Enige wat je moet kunne laten zien is de boekingsreference (combi van cijfers van letters, bestaande uit 5/6 tekens) en de creditcard waarmee de tickets betaald zijn.
Ik zou het zeker nu al boeken, dan je vaak al voor EUR10.00 p.p klaar..als je wacht tot ter plaatse kan dat een stuk of 5 keer vervoudigd zijn.
gewoon naar airasia.com gaan en boeken met die hap. Enige wat je moet kunne laten zien is de boekingsreference (combi van cijfers van letters, bestaande uit 5/6 tekens) en de creditcard waarmee de tickets betaald zijn.
Ik zou het zeker nu al boeken, dan je vaak al voor EUR10.00 p.p klaar..als je wacht tot ter plaatse kan dat een stuk of 5 keer vervoudigd zijn.
10 euro is wel erg optimistisch nietwaar? als ik op de website kijk is een enkeltje chang mai>bangkok ongeveer 30 euro
- bolletjeom
- Reisexpert
dat is optimistisch...maar het hangt ervan af waar je heen wilt.
ik heb €7 betaald voor Tawau naar Kota Kinabalu. dat was 3 keer goedkoper dan de bus en 24 uur sneller
maar €25 euro is reeel voor stukken als Kota Kinabalu naar Kuala Lumpur en KL naar Bangkok
ik heb €7 betaald voor Tawau naar Kota Kinabalu. dat was 3 keer goedkoper dan de bus en 24 uur sneller

maar €25 euro is reeel voor stukken als Kota Kinabalu naar Kuala Lumpur en KL naar Bangkok
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Hmmm....volgende keer ook maar eens naar Azie. Krijg steeds meer het idee dat alles daar allemaal semi-gratis is
.

-
- Wereldreiziger
Nou ik vind het niet zo heel optimistisch eigenlijk. Als je gewoon op tijd boekt is het gewoon goedkoop.
enkele reis ChiangMai bangkok betaal ik pp EUR8.00
bagage etc komt er nog wel bij, maar dat is ook geen achterover slaand bedrag (alhoewel vergeleken met de vlucht incl tax)
pp. zijn wij voor die vlucht EUR14.00 incl bagage en stoelreservering.
Houd gewoon in je achterhoofd: hoe je eerder je boekt des te goedkoper het is.
Kijk nu maar eens voor vluchten voor september./oktober ofzo, zul je zien dat het cheapie kan
enkele reis ChiangMai bangkok betaal ik pp EUR8.00
bagage etc komt er nog wel bij, maar dat is ook geen achterover slaand bedrag (alhoewel vergeleken met de vlucht incl tax)
pp. zijn wij voor die vlucht EUR14.00 incl bagage en stoelreservering.
Houd gewoon in je achterhoofd: hoe je eerder je boekt des te goedkoper het is.
Kijk nu maar eens voor vluchten voor september./oktober ofzo, zul je zien dat het cheapie kan