Peru Lima voor minder dan 700 euro met KLM

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Elrosso
Reisexpert

Peru Lima voor minder dan 700 euro met KLM

Bericht door Elrosso »

Ik las een mooie aanbieding. KLM vliegt nu (bijna) rechtstreeks naar Lima in Peru voor minder dan 700 euro.

Enige nadeel is dat je in Antwerpen op de trein moet stappen naar Schiphol. Op de terugreis hoeft dit traject niet afgelegd te worden want je moet je koffers zelf van de band halen op Schiphol (wanneer ik goed ben ingelicht).

Dus bij boeken als vertrek plaats "Antwerpen ZWE" in geven. *O*

Latijns en Zuid America zijn de laatste tijd dichterbij dan we denken!!

Ook nu weer, een prettige (voordelige) vakantie! :W
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
El Niño
Reisexpert

Re: Peru Lima voor minder dan 700 euro met KLM

Bericht door El Niño »

Zou goed nieuws zijn als de vliegtickets naar Zuid Amerika eindelijk eens wat goedkoper worden!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Helemaal mee eens!
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

Pas geleden was Buenos Aires nog voor minder dan 550 euro! in de aanbieding. Er wordt nu ook gestunt met Costa Rica (niet helemaal zuid Amerika, maar toch). Gaat de goede kant op. Alleen dan wel vertrekken vanuit Dusseldorf. Schiphol blijft belachelijk duur.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Plaats reactie