van amsterdam naar santiago via BA

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
ilonadvr

van amsterdam naar santiago via BA

Bericht door ilonadvr »

Goedenavond,
Ik ben vliegtickets aan het zoeken naar zuid Amerika. Via de algemene sites als cheap tickets kom ik op hele dure tickets uit richting Santiago in Chili.
Nu heb ik andere (goedkopere) opties gevonden en vroeg me af of jullie ervaring hebben met een aantal vliegmaatschappijen zoals Alitalia, Air france en Aerolinea Argentinas. Is er duidelijk een verschil tussen 1 van deze 3?
Ik kom half januari aan in Argentinië (zaterdag). Is het handig om op het vliegveld daar zelf een ticket naar Chili te kopen of kan ik dat beter vooraf doen?
Hoor het graag :)!
GRoetjes Ilona
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Re: van amsterdam naar santiago via BA

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Ik zal een ticket naar Chili altijd vooraf kopen. Tickets op het allerlaatste moment zijn vaak zeer duur. AlItalia en Aerolineas Argentinas zijn bij Skytrax allebei 3* . Dat is goed genoeg voor kortere vluchten. Voor langere vluchten misschien wat karig. Lees recensies op Skytrax voor je die keuze maakt http://www.airlinequality.com

Tickets zoek ik zelf meestal via Momondo of Skyscanner. Misschien een rare tip, maar tickets vanaf Amsterdam zijn via de Duitse versies van deze websites vaak goedkoper.

Als je een losse vluchten Argentinië- Chili wil boeken zoek dan ook op de Argentijnse versies van bovengenoemde websites. Vaak komen er dan (goedkopere) maatschappijen uit die via Europese boeking engines helemaal niet te boeken zijn.
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
El Niño
Reisexpert

Re: van amsterdam naar santiago via BA

Bericht door El Niño »

Aerolineas Argentinas hanteerde altijd hogere tarieven voor buitenlanders (ja, echt....) dus weet niet of het zin heeft om op locale site te kijken. Als die tickets voor ons toch niet te boeken zijn.....

Weet wel dat Iberia in het algemeen goedkoopste is naar BA.
Plaats reactie