3 weken Maleisie en Borneo
3 weken Maleisie en Borneo
Wat men op het forum veel leest " Die dag moet ik daar zijn en die dag ergens anders" . In Azie werkt dat niet zo goed het moet zijn " Die dag hoop ik vandaar te zijn en die dag zou ik graag daar zijn" . Het is zoals ze me eens in Jakarta gezegd hebben " Een trein met 1 uur vertraging is juist op tijd" . Ik heb 15 jaar in Azie rond gereisd en ik paste iedere dag mijn reis aan. Een dag stond vast de dag van mijn afreis uit Azie. Ik vertrok van het, dat zou ik graag zien en dat ook, maar wanneer dat zie ik wel. Ook het bevalt me hier ik blijf enkele dagen, is het een tegenvaller, zo snel mogelijk weg. Maar ik wens jullie een zeer mooie reis zonder veel stress.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: 3 weken Maleisie en Borneo
Voor sommige mensen werkt het wel zo. Mijn autistische geest (geen grapje) vraagt om een strak voorbereid schema waar al mijn overnachtingen en binnenlandse vluchten al geregeld zijn. Ik bereid dus wel alles voor (koop mijn buskaartje naar de volgende stad al als ik aankom in de stad) en houd me ook aan mijn schema. Dat geeft mij rust. Natuurlijk begrijp ik dat in andere werelddelen dingen soms iets anders werken dan in het over beregelde Nederland. Maar daar kan ik met een planning rekening mee houden. Dat andere mensen liever zonder programma werken respecteer ik, maar ik heb er moeite mee dat zij oordelen over mensen die op een andere manier reizen dan zij zelf doen. Voor mij is dit organiseren trouwens ook al voorpret. Voordeel is met voorbereiden ook dat je de voordeligste vluchten hebt en de beste prijs-kwaliteit verhouding hebt voor hotels.
Ben op dit moment ook alweer heerlijk aan het puzzelen voor mijn volgende reis naar Colombia. Kan ik maanden mee bezig zijn
Ben op dit moment ook alweer heerlijk aan het puzzelen voor mijn volgende reis naar Colombia. Kan ik maanden mee bezig zijn

http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen