Reisgids Australië

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Reisgids Australië

Bericht door Rebec »

Ik heb hier al wel wat informatie gevonden, maar nog niet genoeg vandaar deze topic om een specifiek antwoord te krijgen op mijn vraag O-)

Ik ga in september naar Australië om te backpakken. Nu wil ik graag een reisgids mee om een beetje over de omgeving te lezen en wat er allemaal te doen is en hoe je er komt. Nu heb ik in Marokko wel de Lonely Planet mee gehad, maar die vond ik niet zo fijn. Er stond naar mijn mening teveel informatie in over hostels/hotels en restaurantjes.. Dat hoef ik eigenlijk niet zo te weten, want hostel zoek ik op op internet en restaurantjes zijn er genoeg!

Welke reisgids raden jullie mij aan?
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Reisgids Australië

Bericht door Globeskater »

Ik had zelf eerst de Lonely Planet Discover Australia, die vond ik echt helemaal niets...alles was net niet...heb dus uiteindelijk zelf de gewone Lonely Planet aangeschaft...maar eigenlijk heb ik in Australië niet echt een reisgids veel gebruikt, vooral om ideen op te doen maar onderweg staat alles goed aangegeven, hostels vind je online net als de overige informatie eigenlijk... ik heb naar Fiji voor het eerst een rough guide gebruikt die is mij wel goed bevallen maar geen idee hoe die voor Australië is..
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ik heb de ANWB Capitool reisgids van Australië, bevalt mij prima. Ik las laatst ook iets over de Rough Guide, misschien is dat ook een idee?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Dank je wel allebei!

Ja de rough guide zag ik ook al staan. In de boekwinkel was er helaas geen van Australie dus even een andere doorgekeken van een ander land en die zag er goed uit! De Capitool heb ik ook doorgebladerd en zag er ook goed uit. Vandaar mijn twijfel!
Plaats reactie