sd kaart Australia
-
sd kaart Australia
Wij gaan in Oktober/November naar Australia en daar met een Camper rond trekken,mijn vraag is of ik hier of daarginds aan digitaal kaart materiaal kan geraken ( kopen)voor een Becker of Tom Tom Navigatie systeem.
Re: sd kaart Australia
Volgens mij zijn er bij Tom Tom voor de hoofdwegen kaarten beschikbaar voor Australië.
Re: sd kaart Australia
Voor je gsm met Android is het Navigator free. Deze is van Mapfactor. Werkt met "opensource" kaarten. Geheel gratis en legaal. Hier meer informatie: http://navigatorfree.mapfactor.com/en/
Deze heb ik in Nederland gebruikt en voldoen goed. Ga binnenkort in Ecuador testen. Wellicht voor Australie een goede optie? Een stuk goedkoper dan Tomtom kaarten kopen en je hoeft niet nog een apparaat mee te nemen.
Deze heb ik in Nederland gebruikt en voldoen goed. Ga binnenkort in Ecuador testen. Wellicht voor Australie een goede optie? Een stuk goedkoper dan Tomtom kaarten kopen en je hoeft niet nog een apparaat mee te nemen.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.