Camping in Spanje voor groep vrienden

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
plena

Camping in Spanje voor groep vrienden

Bericht door plena »

hej we zijn met een groep van ong 10vrienden en zouden graag in september naar spanje gaan. we hadden gedacht een toffe camping te zoeken waar we miss een bungalow ofzo kunnen huren, zodat we toch keukentje hebben. Zee, niet al te ver van een stad en andere jongere om mee te feesten zijn toch een must. Kent er iemand een camping/plek dat dit ongeveer beschrijft? :)
deKort
Vakantieganger

Re: Camping in Spanje voor groep vrienden

Bericht door deKort »

Dan zit je aan de Costa Brava sowieso goed. Als je wilt feesten zou ik naar Blanes gaan. Dat is iets minder massaal dan Lloret of Salou en heeft ook nog een mooi oud gedeelte. Bovendien ben je met de trein zo in Girona en Barcelona
Wereldvriend

Re: Camping in Spanje voor groep vrienden

Bericht door Wereldvriend »

Hi Plena!

Top, leuk dat je met je vrienden op pad gaat! Ik heb laatst een vrijgezellenfeest gehad aan de Costa Brava en heb toen een vakantiewoning geboekt. Denk maar aan een villa met zwembad aan de kust. Niet alleen met mijn maten goed gefeest maar ook heerlijk gechilled in onze vakantiewoning.

Veel plezier met je reis, ik hoop dat ik niet te laat met dit advies ben!

Gr. Daniel
Laatst gewijzigd door Travelator op 07 jun 2013 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reclame
Plaats reactie