Dusseldorf
Dusseldorf
Ik vlieg in juni vanaf Dusseldorf naar Helsinki. Omdat ik in de ochtend vlieg, zal ik de dag ervoor al naar Dusseldorf afreizen. Ik kom begin van de middag aan.
Heeft iemand nog leuke tips wat te doen daar in een dagdeel en misschien nog voor restaurantjes of leuke kroegjes voor de avond?
Heeft iemand nog leuke tips wat te doen daar in een dagdeel en misschien nog voor restaurantjes of leuke kroegjes voor de avond?
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Dusseldorf
Helaas, ik ben wel van plan op 25 mei naar Düsseldorf te gaan, maar dan zal ik hoogstwaarschijnlijk geen enkele bezienswaardigheid of restaurant bezoeken: Japan-dag...
(@Erik, wellicht iets voor een berichtje op de frontpage? Ben er nog nooit geweest, dus weet er helaas ook niet meer van dan wat op die site staat)
(@Erik, wellicht iets voor een berichtje op de frontpage? Ben er nog nooit geweest, dus weet er helaas ook niet meer van dan wat op die site staat)
Dusseldorf heeft vooral heel veel winkels, dus neem maar een goedgevulde portemonnee mee haha
De altstadt is leuk en bevat een flink aantal bezienswaardigheden (het Raadhuis enz.). In de stad vind je ook een aantal leuke musea. De Hofgarten is ook leuk. En je kunt leuk langs het water wandelen!

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Die goed gevoelde portemonnee heb ik geloof ik ook nodig voor Finland
Aangezien ik toch overdag alleen een dagdeel te besteden heb, denk ik dat een wandeling door Altstadt en Hofgarten wel prima optie is! Mits het mooi weer is natuurlijk
Die dag ziet er leuk uit Wizz! Zag er een Filmmuseum opstaan, zo'n museum vind ik ook altijd interessant.

Aangezien ik toch overdag alleen een dagdeel te besteden heb, denk ik dat een wandeling door Altstadt en Hofgarten wel prima optie is! Mits het mooi weer is natuurlijk

Die dag ziet er leuk uit Wizz! Zag er een Filmmuseum opstaan, zo'n museum vind ik ook altijd interessant.
-
- Vakantieganger
Een leuke ervaring is eten (en drinken
) bij brouwerij Schumacher: http://www.schumacher-alt.de/. Goed bier in combinatie met stevige Duitse kost. Gezellige atmosfeer ook.

Bezoek ook eens mijn blog: http://wonderfulworld.gaatverweg.nl
Toevallig, ik ben die dag ook in Düsseldorf te vinden. Ben trouwens al een paar keer eerder in de stad geweest, het is een leuke stad om je tijd daar door te brengen.WizardOfOss schreef:Helaas, ik ben wel van plan op 25 mei naar Düsseldorf te gaan, maar dan zal ik hoogstwaarschijnlijk geen enkele bezienswaardigheid of restaurant bezoeken: Japan-dag...