Hoeveel dagen/nachten op Koh Phangan?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Globetrot
Reisexpert

Hoeveel dagen/nachten op Koh Phangan?

Bericht door Globetrot »

We gaan in juli 30 dagen naar Thailand. De bedoeling was om alles op de bonnefooi te doen, maar omdat er heel goedkope tickets naar Koh Phangan waren, kon ik de verleiding niet weerstaan.

Ik heb alleen de heenweg geboekt, maar kom er nu achter dat tickets terug naar Bangkok een stuk duurder zullen zijn als ik die daar pas regel. Eigenlijk wil ik na die tijd vermoedelijk graag naar het Noorden of de Isaan, dus het kan vast uit om die goedkope oplossing ook voor de terugweg te boeken.

Ik heb het idee dat 5 dagen/6 nachten passend zou zijn maar ben nog nooit op dat eiland geweest. Daarom zou ik graag van jullie horen hoelang jullie op Koh Phangan zouden blijven. Moet er even bij vermelden dat ik met een kind van 9 niet naar de fullmoonparty wil ;).
Thibauttoye

Re: Hoeveel dagen/nachten op Koh Phangan?

Bericht door Thibauttoye »

Hey,

een tweetal weken terug spenderen ik en mijn vriendin 4 dagen/5nachten op Koh Phangan, is zeker niet teveel. We verbleven in het noorden van het eiland en genoten er echt van de vele verschillende stranden en de mooie natuur. Je kan er ook op vele plaatsen gaan snorkelen of SCUBA duiken. Wel is het aangeraden om een brommertje te huren aangezien in het noorden vele plaatsen iets verder van elkaar verwijderd liggen. In maximum 40min rijd je van ene kant naar de andere kant (noord-zuid) van het eiland.

Veel plezier daar!

Thibaut
ND

Qreply

Bericht door ND »

Ik ben in 2008 met 2 kinderen van 6 en 8 op Koh Phangan geweest. Volgens mij 4 nachten/5 dagen. Dat was prima (en heerlijk). We hebben er niet zo veel gedaan: massage, nagels, dagje naar de stad (veels te heet echter), schelpen zoeken, zwemmen, eten. Na twee weken veel dingen zien en doen is zo'n eiland het ware paradijs! We zaten in Sunset Cove, wat echt een aanrader is. Er waren meerdere kinderen (Nederlandse), en dat was na 2 weken wel eens fijn voor de kinderen. Heerlijk zwembad, vriendelijke mensen, goed eten en heerlijke shakes! Wij zaten in de problemen toen de boot naar Koh Samui niet bleek te gaan die dag. De eigenaar van Sunset Cove heeft ons toen geholpen en naar het andere eind van het eiland gescheurd om een andere boot te kunnen pakken. Anders hadden we onze vlucht gemist.
Plaats reactie