Van siam raep naar ko kut

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Valb
Vakantieganger

Van siam raep naar ko kut

Bericht door Valb »

Hoi! Wij willen van Siam Raep naar Ko Kut, eilandje in Thailand. Hebben jullie snelle opties? Boot? Privé taxi? Ik hoor het graag. Bedankt!
tom317
Reiziger

Re: Van siam raep naar ko kut

Bericht door tom317 »

Hoi !
Wij zijn vanaf koh kood (of kut ) naar kong koh krong (cambodja) gegaan omdat dat voor ons de beste optie was . Weinig gedoe aan de grens (de 'normale' hussles ) misschien voor jullie een omweg dus dan de grens overgang bij poipet (waatschijnlijk bus of minivan vanuit SR ) (ligt aan het aantal personen natuurlijk) dan bus oid naar trat en vanaf daar gaat de ferry naar koh kood ! Misschien dat er betere en snellere opties zijn maar dit is wat ik er van weet !
WWat zijn de plannen voor koh kood en waar verblijf je ? En heb je andere opties of plannen voor Cambodja of alles al gezien ?

Misschien nog wat tips voor je ..
Goeie reis !
Valb
Vakantieganger

Bericht door Valb »

Hoi! Bedankt voor je reactie.. We gaan in september pas, dus alle tijd.. Voor ko kood hebben we nog niets geregeld.. Ik denk dat ik dit jaar ook niet veel ga regelen maar het weer een beetje aan hou.. Ook voor vietnam. Hoelang is ong de bus naar trat? En kan privé taxi ook? Ik ben wel ben benieuwd naar de kosten..
tom317
Reiziger

Bericht door tom317 »

Hoi !
De priis zou ik niet weten(wij betaalde 5euro voor een nachtbus van bkk naar trat 5 uur ) en volgens mij is poipet trat een uur miss anderhalf , kan me natuurlijk vergissen want heb dat stuk niet gedaan. . Dus waarschijnlijk heb je er niet zoveel aan haha ! Taxi zullen er ook wel rijden en hoe meer hoe voordeliger zou ik zeggen. .
Plaats reactie