Wel of geen slaapzak en matje?
Wel of geen slaapzak en matje?
Ik ga in November weg, naar Australie, NZ en dan via Indonesie naar ZO-Azie en misschien nog India. Nu zit ik een beetje te twijfelen of ik een slaapzak moet kopen, en of ik daar dan ook een matje bij moet kopen. Ik weet nog niet hoe ik ga reizen in Australie, misschien koop ik wel een auto ofzo.
Het neemt in ieder geval erg veel kostbare ruimte in. Hoe vaak heb je het nodig? Iemand met ervaring? Vooral een matje lijkt me dat je die niet vaak gebruikt, tenzij je echt gaat camperen maar dan kun je er altijd nog 1tje kopen natuurlijk.
Maar een slaapzak is misschien toch wel handig en dan kan je hier op je gemak een goeie lichtgewicht uitzoeken...
Wat doen jullie?
Het neemt in ieder geval erg veel kostbare ruimte in. Hoe vaak heb je het nodig? Iemand met ervaring? Vooral een matje lijkt me dat je die niet vaak gebruikt, tenzij je echt gaat camperen maar dan kun je er altijd nog 1tje kopen natuurlijk.
Maar een slaapzak is misschien toch wel handig en dan kan je hier op je gemak een goeie lichtgewicht uitzoeken...
Wat doen jullie?
Ik zou in ieder geval een slaapzak kopen. Je hebt best veel licht gewicht slaapzakken die niet zo heel duur zijn. DAarnaast is het fijn om je eigen "bedje" bij te hebben. Ook wanneer je op een meerdaagse tour gaat is het ontzettend handig ( bijvoorbeeld withsunday islands, fraser island etc etc) dus .....
Een matje weet ik niet of ik dat zou meenemen ik denk van niet, je zou als je hem mist altijd nog zo'n ding in Australie kunnen kopen, want ook van dat soort spullen hebben ze genoeg en volgens mij net zo door of zelfs goedkoper dan in nederland.
Een matje weet ik niet of ik dat zou meenemen ik denk van niet, je zou als je hem mist altijd nog zo'n ding in Australie kunnen kopen, want ook van dat soort spullen hebben ze genoeg en volgens mij net zo door of zelfs goedkoper dan in nederland.
Re: Wel of geen slaapzak en matje?
Ik heb een lichtgewicht slaapzak gekocht! En nu zijn ze echt overal aan het uitverkopen en dan kan je echt nog leuke dingen scoren tegen een zeeerrr gunstige prijs ... Intersport, Perrysport.Marijn schreef: Het neemt in ieder geval erg veel kostbare ruimte in. Wat doen jullie?
Ik moet zelf alleen nog een lakenzak kopen om daar in te gaan liggen en dan in de slaapzak om hem schoon te houden.
Kijk anders eens bij www.de-wit.nl daar hebben ze ook ontzettend veel spullen en ook erg goedkoop, en ik sluit me aan bij de vorige post, ze zijn nu inderdaad aan het uitverkopen dus nu moet je je slag slaan 

Uitverkoop viel opzich een beetje tegen, maar ik heb wel een paar leuke dingen gekocht, een lekker kleine slaapzak, een lakenzak, een reishanddoek en een reisspiegeltje, allemaal bij perry. Daar was het het goedkoopst of evenduur en ik heb bij iets van 4 winkels gekeken. Hoewel ze natuurlijk niet overal het zelfde aanbod hebben.
Ben weer helemaal blij met m'n nieuwe dingetjes 8)
Ben weer helemaal blij met m'n nieuwe dingetjes 8)
sale
Ik moet zeggen dat ik bij Perry flink gekocht heb en ook flink bespaard heb al zeg ik het zelf!!!Marijn schreef:Uitverkoop viel opzich een beetje tegen
-€32 voor een lichtgewicht slaapzak
-€40 voor WildeBeast trekking shoes - lichtgewicht
-€15 p.s. voor 4 shirts - licht gewicht ( korte en lange mouwen ) Wildebeast, Fjallraven
-€25 p.s. voor 2 driekwart shorts - lichtgewicht ( Tenson, Colombia )
-€9 voor een Pacsave ( was normaal €37 ) met staaldraad gevlochten binnenzijde ( tegen opensnijden )
-€90 Nomad Onyx 70
-€9 3 paar Wildebeast loopzokken
Dit is niet om op te scheppen maar om te laten zien dat als je goed zoekt een boel euro's kan schelen met uitgeven!!
Gekocht bij meerdere Perry's - Alkmaar,Amsterdam,DenHaag en Utrecht
lichtgewichtslaapzak
hoe zwaar mag een lichtgewichtslaapzak eigenlijk ongeveer zijn? Ik heb namelijk wel een slaapzak van ong 1,5 kg. of is dat al te zwaar om mee te zeulen?
meer koopjes
www.dekampeerwinkel.nl heeft een hoop aanbiedingen!!
Dus voor diegeen die nog wat moet aanschaffen kan het je een hoop geld schelen.
Laters en koop ze ..
Dus voor diegeen die nog wat moet aanschaffen kan het je een hoop geld schelen.
Laters en koop ze ..