Loopschoenen
Loopschoenen
Wij hebben voor 10 december 2009 tot en met 4 januari 2010 een vakantie geboekt naar Australie. Beginngen in Cairns met camper en zakken in 17 dagen af naar Brisbane... daar laten we de camper achter en stappen op het vliegtuig en zullen we vliegen naar Sydney voor 5 dagen de stad te verkennen. Dus we zullen ook veel kilometers afleggen te voet. Nu willen we wel goede schoenen aanschaffen om zo comfortable mogelijk te kunnen lopen. Maar vanwege de temp zal je niet snel aan dichte schoenen denken maar aan slippers. Wie kan ons daarin goed adviseren...? eventueel ook waar je die het beste kan halen in Nederland. Wij wonen zelf in Flevoland.
Bedankt alvast voor het meedenken.
Wendy
Bedankt alvast voor het meedenken.
Wendy
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Re: Loopschoenen
Hey Wendy, wij waren in totaal meer dan 8 maanden in Oz, na die tijd loop je marathons op je slippers ... maar als je het niet gewoon bent zou ik lekker voor stevige sandalen gaan. Met dichte schoenen, ga je weing kunnen doen, iedereeen gaat zelfs s avonds op café in teenslippers. Goede sandalen zijn zowat in elke kampeerzaak te vinden denk ik. Veel succes
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
zo als al gezegd in aussie wordt veel op slippers gelopen, dat deed ik zelf ook.
maar had ook goeie wandel schoenen mee om lange wandelingen op te lopen in de nationale parken
als ik lees wat jullie gaan doen dan zou ik voor sandalen gaan die lekker zitten of sneakers maar dan wel een paar waar je ook wat grip mee hebt want dat is soms wel handig.
qua winkels loop de stad eens in bij jullie in de buurt, winkels waar je kunt slagen zijn perry sport, bever, goeie schoenen/ sport zaak of kampeer winkel.
maar had ook goeie wandel schoenen mee om lange wandelingen op te lopen in de nationale parken
als ik lees wat jullie gaan doen dan zou ik voor sandalen gaan die lekker zitten of sneakers maar dan wel een paar waar je ook wat grip mee hebt want dat is soms wel handig.
qua winkels loop de stad eens in bij jullie in de buurt, winkels waar je kunt slagen zijn perry sport, bever, goeie schoenen/ sport zaak of kampeer winkel.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Ook ik liep op slippers.
maar als ik bijvoorbeeld een antional park ging bezoeken of wandeling ging maken in een wat ruiger gebied trok ik mijn gympies aan. Dat loopt dan toch wat heerlijker/veiliger. Koop geen speciale bergschoenen o.i.d. is echt niet nodig tenzij je bergen gaat beklimmen
Succes!
maar als ik bijvoorbeeld een antional park ging bezoeken of wandeling ging maken in een wat ruiger gebied trok ik mijn gympies aan. Dat loopt dan toch wat heerlijker/veiliger. Koop geen speciale bergschoenen o.i.d. is echt niet nodig tenzij je bergen gaat beklimmen

Succes!
'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'