Betaald les geven in Thailand
-
Betaald les geven in Thailand
Hoe kan ik mij aanmelden als docent engelse les. Ben geen docent, maar beheers het engels aardig goed. Zelf ben ik in Bangkok geboren en beheers de taal echter ben ik het schrift niet machtig.
Kan ik zelf de tijden bepalen en hoe zit het met de onkosten, zoals verblijf, ticket etc.
Met vriendelijke groet,
Robertha Samidjono
Houkeslootstraat 9
8605bn Sneek
Tel.0515438386
E-mail tantero@hotmail.com
Kan ik zelf de tijden bepalen en hoe zit het met de onkosten, zoals verblijf, ticket etc.
Met vriendelijke groet,
Robertha Samidjono
Houkeslootstraat 9
8605bn Sneek
Tel.0515438386
E-mail tantero@hotmail.com
Re: Betaald les geven in Thailand
Geen idee in ieder geval niet hier.
In Thailand zijn genoeg thai die goed genoeg engels spreken om Engelse les te kunnen geven. Daarnaast zijn er altijd nog vrijwilligers die denken zich heel nuttig te maken door gratis (of zelf tegen betaling, dus ze geven er geld voor) Engelse les te geven en er dan later achter te komen een baan van een local ingepikt te hebben.
In Thailand zijn genoeg thai die goed genoeg engels spreken om Engelse les te kunnen geven. Daarnaast zijn er altijd nog vrijwilligers die denken zich heel nuttig te maken door gratis (of zelf tegen betaling, dus ze geven er geld voor) Engelse les te geven en er dan later achter te komen een baan van een local ingepikt te hebben.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Betaald les geven in Thailand
Dit is een moeilijk proces. Je hebt een academische kwalificatie nodig en een onderwijs kwalificatie. Er wordt een achtergrond controle gedaan en je hebt een werkvergunnig nodig.