Full moon party niet op Koh Phangan
-
Full moon party niet op Koh Phangan
Hai,
ik vertrek over 1.5 week naar Thailand en zo graag een full moon (half moon, black moon) party mee willen maken. Die op Koh Pangan lijkt me alleen zo massaal en toeristisch. Hebben jullie misschien tips waar gelijksoortige feesten worden gegeven maar dan kleinschaliger?
Thnx!
ik vertrek over 1.5 week naar Thailand en zo graag een full moon (half moon, black moon) party mee willen maken. Die op Koh Pangan lijkt me alleen zo massaal en toeristisch. Hebben jullie misschien tips waar gelijksoortige feesten worden gegeven maar dan kleinschaliger?
Thnx!
-
- Reisexpert
Re: Full moon party niet op Koh Phangan
Op bijna elk eilandje organiseert iemand tegenwoordig wel een Full- of een Half Moon party, grote en/of kleine.
Daar wordt meestal alleen niet echt voor geadverteerd buiten het eiland...
Ben er trouwens niet zelf geweest, zag alleen vaak de posters hangen, maar heb die bijna overal wel gezien, zowel aan de oost- als aan de westkust.
Heb je al een idee van je route of ligt alles nog open?
Daar wordt meestal alleen niet echt voor geadverteerd buiten het eiland...
Ben er trouwens niet zelf geweest, zag alleen vaak de posters hangen, maar heb die bijna overal wel gezien, zowel aan de oost- als aan de westkust.
Heb je al een idee van je route of ligt alles nog open?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Re: Full moon party niet op Koh Phangan
Als je naar een moonparty wilt, zou ik toch voor de half- of blackmoon gaan.
Ik heb ook de verhalen gehoord over de fullmoon, dat het heel massaal is enzo. Ik ben daarom vorig jaar naar de halfmoon gegaan. Was echt supergaaf! Veel minder masaal, heel relaxte sfeer en op Koh Phangan is het dan ook niet zo druk dat er geen guest houses meer te krijgen zijn.
Als je toch naar Koh Phangan gaat, zou ik in ieder geval één van de moonparties doen. Je kunt daar niet zijn geweest zonder dat te hebben meegemaakt
Ik heb ook de verhalen gehoord over de fullmoon, dat het heel massaal is enzo. Ik ben daarom vorig jaar naar de halfmoon gegaan. Was echt supergaaf! Veel minder masaal, heel relaxte sfeer en op Koh Phangan is het dan ook niet zo druk dat er geen guest houses meer te krijgen zijn.
Als je toch naar Koh Phangan gaat, zou ik in ieder geval één van de moonparties doen. Je kunt daar niet zijn geweest zonder dat te hebben meegemaakt