Goedkoop Retour Lima

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
ketting
Reisexpert

Goedkoop Retour Lima

Bericht door ketting »

Ik ben een beetje aan het kijken voor een goedkoop retourtje Lima voor in september. Of het is duur, of je bent erg lang onderweg. Nu kwam ik het volgende tegen:

AMS - LIMA retour met KLM 1400 euro
MAD - AMS - LIMA retour (via Madrid, AMS-LIMA-AMS met KLM), +- 1000 euro 8)7

Hoe kan dit dan? Kan ik dan gewoon de tweede boeken en in AMS op en afstappen en dus Madrid skippen?

Weet er iemand nog een snelle/goedkope route? Gaat om de periode begin sept tot begin okt.
menasil
Reisexpert

Re: Goedkoop Retour Lima

Bericht door menasil »

Ik heb je titel even aangepast want vliegticketonzin dekt niet echt de lading en nu valt je vraag hopelijk op.

Je kant niet in Amsterdam opstappen. Je moet namelijk boarden in Madrid omdat daar je ticket start. Kom je daar niet opdagen dan vervallen ook de overige delen van je ticket!
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Daar was ik al bang voor.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Inderdaad, je móet in Madrid starten. Zo niet, dan ben je een 'no-show' en vervalt je vlucht. Een enkele reis naar Madrid spaart overigens nog steeds geld uit, je meestal kan je op de terugweg wel eerder uitstappen als je daar bij het inchecken om vraagt.

Minder omslachtig is het om te kijken naar een ticket met Antwerpen centraal als vertrek. Je gaat dan met de trein vanuit Antwerpen naar Schiphol, en dan met KLM verder.

Zelf heb ik een ticket met delta airlines geboekt. Vertrek in het hoogseizoen en een lange overstap in Atlanta. Zo lang dat ik ff wat uurtjes kan slapen daar (indien nodig) en de stad in kan. Scheelt een hoop geld.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Via Atlanta was ik ook tegengekomen, dat is wellicht wel wat.
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Directe vlucht vanaf AMS met KLM via station Antwerpen is vrij aardig (E1067 + zelf naar antwerpen). Maar ik denk dat het deze constructie gaat worden:

2 sept AMS - Malaga (losse vlucht transavia)
4 sept Malaga - AMS
Stopover in AMS van 22 uur, lekker thuis slapen.
5 sept AMS - LIM
4 okt LIM - AMS (en laat ik mn bagage labelen naar AMS)

Kom ik al met al op net geen 1100 euro met KLM en zit ik ook geen hele dagen in vliegtuigen en op vliegvelden. Kan zelf heel gemakkelijk van en naar Schiphol komen en naar Antwerpen niet zo.
Jos
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Jos »

de prijzen zijn best heftig, Iberia rekent en retour van Madrid naar Lima 1159 euro... met Lan.com is de prijs precies 2 cent goedkoper... (prijsafspraken? of is het hetzelfde concern?)

in 2009 hebben we nog het geluk gehad om met Aircomet te kunnen vliegen, die was toch een stukje goedkoper maar is dan ook failliet :)

succes!
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Goedkope tickets naar Lima bestaan niet helaas.....het is wachten op een aanbiedingkje van KLM of Iberia. Dan ben je nog steeds 1000 Euro kwijt ongeveer.....
Alexanderr
Reiziger

Bericht door Alexanderr »

Hoi,

ik ben vorig jaar half september voor €680,- gegaan met KLM. Alleen vlogen wij niet vanaf amsterdam, maar vanaf brussel treinstation. Als je geen haast hebt met boeken zou ik zeker even afwachten of dit weer voor deze prijs mogelijk is.

brussel - amsterdam met de trein
amsterdam - lima vliegen

eenmaal in Peru kwamen we erachter dat dit een zeer bekende route is onder de peruanen zelf.

groet Alex
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Dat is lekker goedkoop! Rond welke periode had je de boeking gedaan?
Alexanderr
Reiziger

Bericht door Alexanderr »

half mei op de website van KLM
heidi01
Vakantieganger

Bericht door heidi01 »

begin februari hebben wij tickets brussel - lima geboekt. We betalen 1290€ per persoon via Air Europa, was het goedkoopste dat te vinden was met maar 1 overstap in Madrid (ook prijzen van amsterdam, parijs en frankfurt gecheckt).

Let op vaak zijn vluchten van Lan met Iberia en vaak vlieg je dan in een vliegtuig van Iberia. Denk dus niet te snel dat je een goedkope lan-vlucht hebt weten strikken want de kans is groot dat je in een iberia toestel vliegt (dus niet de kwaliteit van lan).
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Niet te geloven.....ik google KLM Amsterdam Lima. Wat denk je: vanaf 1407 Euro....!
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Gisteren een ticket gezien voor in mei van 380 euro, wel met vertrek vanaf Parijs en terugkomst London, maar toch.
Plaats reactie